اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه ۲۴ است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

دعوت به مجمع عمومی سالانه دژروی

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. زهراوی که روز پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی مجتمع فرهنگی ورزشی خیابان ولیعصر – هنوز نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی) برگزار می شود.

تغییر نرخ خرید مواد اولیه/خدمات و نمادهای شکر بیش از ۱۰ درصد

بر اساس اعلام شورای قیمت وزارت جهاد کشاورزی، قیمت چغندر صیفی رقم ۱۶ در بازار هر کیلو ۳۹۳۰۰ ریال و چغندر پاییزه رقم ۱۵ کیلویی ۳۸۰۰۰ ریال است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه بمب گذاری ها

گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر پیشنهاد افزایش سرمایه به مبلغ ۱۹۵۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰۶۱۶۴۸۴ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور تغییر ساختار مالی که در تاریخ ۲۱/۰۱/۲۱ به تصویب هیات مدیره رسید. ۱۴۰۳ و برای اظهار نظر. به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

شفاف سازی دی

در ادامه گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعلام نرخ دارایی ها و بدهی های پولی بر اساس مصوبه جلسه ۱۴/۰۱/۱۴۰۳، هیئت محترم بانک مرکزی ج الف: نرخ تسعیر اقلام پولی. دارایی ها و بدهی های ارزی بانک ها و غیر بانک ها موسسات اعتباری برای گزارشگری مالی در پایان سال مالی ۱۴۰۲ برای اعمال در دفاتر بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی و تهیه گزارش های مالی بر اساس نرخ خرید حواله های ETS مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران در تاریخ ۲۸/۱۲/۱۳۰۲ مطابق با استانداردهای حسابداری تعیین و اعمال می شود. در این زمینه خاطرنشان می شود که عملیات مذکور تاثیر بااهی بر عملکرد مالی این بانک نخواهد داشت.

نتایج حراج توریل

دنبال کردن توریل کلیه سهام خود در شرکت توکا کشش را از طریق مزایده عمومی با قیمت پایه تعیین شده توسط کارشناسان رسمی دادگستری و موافقت هیات مدیره مبنی بر فروش کلیه سهام شرکت توکا تراکشن متعلق به شرکت توکا ریل به آکسون زراعت اعلام کرده اند. و شرکت صنعت.

برنامه صدور اوراق قرضه سابهانس

بورس اوراق بهادار ایران با هدف تامین مالی سهام شرکت صدا و سیمای البرز در نماد (پخش) به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال با سررسید ۶ ماهه، وارانت های تابعه سبحان دارو صادر کرده است. فروردین او در سال ۱۴۰۳ موافقت کرد.

توزیع اوراق نقل و انتقال و توزیع سهام غیر قابل معامله

پس از ادغام افزایش سرمایه شرکت های نساجی نخریسی و خسروی خراسان (سهام عادی): ادغام افزایش سرمایه در تاریخ ۱۸ فروردین این اتفاق در سال ۱۴۰۳ رخ داد و سهام ناشر در همان روز واریز شد. تعداد ۸۹۶۵۹۴۶ سهم مشمولان گمنام با کد سها ۰۰۹۰۷ در نماد نخاریس موجود است. سهامداران می توانند پس از تکمیل ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت الکترونیکی و یا تماس با باجه ها و کارگزاران منتخب با مراجعه به سایت اعلام شده، گواهینامه خود را دریافت کنند.

عملکرد مدیریت ۳ ماهه

دنبال کردن مدیریت در سه ماه منتهی به ۲۹ دسامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۴۸ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۰ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با کاهش ۴۵ درصدی به ۱۷۴۱۷۷ میلیون ریال می رسد. سود خالص این شرکت به ۱۴۵۰۸۲ میلیون ریال رسید.

اجرای ۱۲ ماهه از دابلک

دنبال کردن مطبوعات در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۰۰۸ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۲ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۲۳۰۸۱۸۹ میلیون ریال با ۱۳۸۷۹ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۹۲۷۳۹۹ میلیون ریال رسید.

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا