اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه ۲۵ است اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

ثبت افزایش سرمایه فولاد

افزایش سرمایه شرکت فولاد از مبلغ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱.۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۳ آذرماه ۱۳۹۶ در اختیار ثبت شرکت ها قرار دارد. ثبت شد .

به فارس اجازه دهید از سیاست های پذیرش اوراق بهادار پیروی کند

با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ بخشنامه پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران (عدم رعایت الزامات بند ۴ ماده ۷ آیین نامه اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده). سازمان بورس اوراق بهادار تهران) به ناشر تا تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲ فرصت ۱۴ روزه داده می شود تا شرایط فوق را رعایت کند.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه و …

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه و بعد از مبلغ ۷۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۲۱۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته سایر اندوخته های تغییر ساختار مالی مصوب ۱۰/۰۳/۱۳۰۲ هیئت مدیره و جهت اظهار نظر و بازرسی قانونی به حسابرس ارسال می شود. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم قاسم

این شرکت ۲۰ درصد سهام شرکت تولید و خدمات چاپ فیلم رباط لرستان (سهام ویژه) را به مبلغ ۱۸۶ میلیارد ریال خریداری کرد که کل ۱۰۰ درصد سهام معامله شده ۹۲۸ میلیارد ریال بود. سهمیه های سرمایه گذاری به شرح زیر است: شرکت سهامی صنعتی مینو ۴۰ درصد، شرکت قاسم ایران ۲۰ درصد، شرکت صنعتی پارس مینو ۲۰ درصد، شرکت پارس گستر مینو ۲۰ درصد. سهمیه های اعلام شده به شرکت های فوق الذکر واریز خواهد شد.

ثبت افزایش سرمایه قبشهر

افزایش سرمایه شرکت قابشهر از مبلغ ۲۹.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته به مبلغ ۵۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲ در ثبت شرکت. وکالتنامه ثبت نام موجود است.

ثبت افزایش سرمایه کگل

افزایش سرمایه شرکت مخروط از مبلغ ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۲ در تاریخ ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

شناسایی نوری

بر اساس اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر عرضه سهام پتروشیمی پردیس، عرضه این سهام ربطی به مطالبات این شرکت از شرکت بازرگانی پتروشیمی ندارد و این شرکت ذینفع نیست. از این عرضه سهم ظاهراً مطالبات شرکت پتروشیمی نوری از سوی مراجع مربوطه در حال پیگیری است.

اطلاعات مهم در مورد فولاد

شرکت فولاد متیل یکی از شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات بازرگانی فولاد از طریق مراکز خدماتی می باشد که فعالیتی مشابه شرکت فولاد آتیه نقش جهان (زیرمجموعه فولاد مبارکه) انجام می دهد. شرکت فولاد مبارکه در راستای بهینه سازی سبد سرمایه گذاری و با هدف ایجاد هلدینگ مرکزی و هم افزایی در سطح گروه در حوزه مراکز خدماتی، کل ارزش سهام شرکت متیل استیل را به نمایندگی ۶۹.۹۳ درصد به فروش رساند. ، به قیمت کارشناسی به مبلغ ۳۹۵۱۹ مبلغ ۱۸۸ میلیون ریال را به شرکت آتیه فولاد نقش جهان تحویل داد.

عملکرد ۹ ماهه بنزین

دنبال کردن بنزین در ۹ ماه منتهی به ۳۰ نوامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۶۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳ درصد افزایش داشته است. کل درآمد عملیاتی ۱۱,۰۸۹,۱۳۹ میلیون ریال با ۱۰۴ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۶۵۴۵۸۱۹ میلیون ریال رسید.

اجرای ۹ ماهه صبا

دنبال کردن صبا در ۹ ماه منتهی به ۳۰ نوامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۸۱ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با یک درصد افزایش بالغ بر ۲۶۵۳۳۵۰۸ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۰۷۶۷۹۶۸ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا