اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه چهارم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

امضای قرارداد مهم فناوری

در پی اطلاعیه مورخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۲ برنده شدن در مناقصه ۱۰۰۰ باجه بانکی بدون نقد دیواری بانک سپه، بدین وسیله به اطلاع سهامداران محترم انعقاد قرارداد می‌رسد. قیمت هر باجه بانکی دیواری (بدون نقد) با محاسبه ارزش افزوده تقریباً در محدوده قیمت (۸۱۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال – ۷۴۴,۶۰۰,۰۰۰ ریال) مشمول قرارداد می باشد. تأثیر این توافق بر سود پیش بینی شده هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ (۵۵) ریال می باشد.

آگهی ثبت افزایش سرمایه در فسازان

افزایش سرمایه شرکت فضلا از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ برای ثبت شرکت در برنامه ثبت شرکت. دریافت شد.

تملک سهام و اتوس

شرکت توسعه سرمایه گذاری آرین توسکا (سهامی عام) از پتانسیل های «شرکت گروه توسعه هنر ایران با نماد هنر» از منظر تحلیل بنیادی آگاه بوده و با تکیه بر بسترهای ایجاد شده در شرکت گروه توسعه هنر ایران و نیز پیرامون پیاده سازی سیاست توسعه و تکمیل زنجیره. ارزش خدمات مالی این شرکت ۳۵ درصد از سهام این شرکت را به دست آورد.

اطلاعیه ثبت نام افزایش سرمایه خاموتور

افزایش سرمایه شرکت خموتور از مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۶.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از مطالبات و دریافتی های نقدی ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) شرکت ها در تاریخ ۱۰ فروردین ماه در مرجع ثبت به ثبت رسید. ۱۴۰۲.

شفافیت شفاف

بر اساس گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سامانه اطلاع رسانی کدال مبنی بر محدودیت مصرف گاز توسط شرکت های پتروشیمی در منطقه عسلویه، بر اساس اطلاعیه شرکت گاز استان بوشهر و مستند به نامه مورخ ۰۳/۱۰/۱۴۰۲. این شرکت جریان گاز به پتروشیمی زاگرس قطع شد و وصل مجدد گاز منوط به موافقت شرکت گاز و رعایت شرایط مندرج در نامه مذکور می باشد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره پلاست

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی مفید رهبر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱/۹/۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. پلاستیک بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از محل سود انباشته از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جهت تغییر ساختار مالی و استفاده از مشوق های مالیاتی ارائه گردید.

پذیرش تعهدات جدید شرکت تماوند

خرید کنسرسیوم پذیره نویسی و مدیریت بازار اوراق مشارکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک (نماد سزاگرس ۰۷) با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد با مشارکت شرکت تامین سرمایه امید به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و سرمایه دماوند. مبلغ عرضه ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال. درآمد حاصل از مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی اوراق مذکور برای شرکت تامین سرمایه دماوند بالغ بر ۱.۶۲۵.۰۰۰ میلیون ریال است که شامل ۲۵۰.۰۰۰ میلیون ریال درآمد ناشی از تعهد پذیره نویسی بلافاصله پس از پذیره نویسی اوراق شناسایی شده و مبلغ ۱.۳۷۵.۰۰۰ میلیون ریال عواید شرکت تامین سرمایه دماوند می باشد. بازار اوراق بهادار در ۵ سال آینده ثبت شد.

پذیرش تعهدات جدید امید

قبول تعهد به تصاحب سهام شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک (سهام ویژه) با نماد (سزاگرس ۷۱) (موضوع ماده ۲۹ ماده ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی) و بازاریابی برای تامین سرمایه نیروی کار. جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات تکمیل پروژه کارخانه تولید بیلت فولادی به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ تن با ضمانت نامه بانک تجارت (سهام عام) زیرمجموعه شرکت کارگزاری بانک سپه (سهام خصوصی) به نشانی نرخ بهره سالانه ۲۳ درصد برای پنج سال. مجموع درآمد مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی این اوراق مبلغ ۱۶۲۵۰۰۰ میلیون ریال می باشد که شامل ۵۰۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهدات بیمه در سال اول و مبلغ ۱۵۷۵۰۰۰ میلیون ریال درآمد مدیریت بازار اوراق در پنج سال آینده شناسایی شده است. سال ها. پذیره نویسی اوراق مورد نظر در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در بورس اوراق بهادار تهران انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا