اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

به گزارش ایران تحلیل، امروز یکشنبه هفدهم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

غزهر را لطیف نگه دارید

دنبال کردن احمق ها (سهام عمومی) در نظر دارد مناقصه خرید انواع مواد اولیه و بسته بندی مورد نیاز را به مدت یک سال بر اساس شرایط عمومی مناقصه در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار نماید.

نتیجه گیری از توافق مهم استقلال

برای نیم فصل دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرارداد اسپانسری با شرکت صنایع غذایی صنعت پاندا جهت تبلیغات پشت پیراهن و حمایت مالی به مبلغ ۳۳۰۰۰۰ میلیون ریال منعقد شد.

اطلاعات مهم در مورد پرونده

در رابطه با مناقصه پروژه سرمایه گذاری ساخت و راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ مگاواتی، اعلامیه پذیرش پیشنهاد از سوی سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق (ساتبا) دریافت شد.

توضیح خساپا

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییر رویه فعلی فروش محصولات گروه سایپا، دستورالعمل و رویه جدیدی به این شرکت ابلاغ نشده است.

ثبت شرکت جدید خزر

دنبال کردن کاسپین (سهامی عام) شرکت جدیدی به نام شرکت فن سازی زر شاهرود تاسیس کرده است. لازم به ذکر است سرمایه اولیه شرکت ۱۰۰۰ میلیون ریال منقسم بر ۱۰۰۰۰۰۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی می باشد. همچنین ترکیب سهامداران این شرکت به شرح زیر است: شرکت چشمه زر ۹۹۸۰۰۰ سهم، شرکت چشمه زر گلپایگان ۱۰۰۰ سهم، شرکت چشمه زر سیستان ۱۰۰۰ سهم.

پذیرش تعهدات جدید امید

قبول تعهد به تصاحب سهام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (سهام عادی) با نماد (سکویر ۵۱۰) (موضوع بند ۲۹ ماده ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی) و بازاریابی آنها به منظور تامین سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه مورد نیاز محصولات شرکت. ضامن (بر اساس اعتبار) تحت نمایندگی شرکت کارگزاری بانک سپه (سهام خصوصی) با نرخ سود سالانه ۲۴ درصد به مدت سه سال صادر نخواهد شد. مجموع درآمد حاصل از مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی این اوراق مبلغ ۱,۰۰۳,۷۵۰ میلیون ریال است که ۱۹۳,۴۵۰ میلیون ریال از درآمد تعهدات پذیره نویسی در سال اول و ۸۱۰,۳۰۰ میلیون ریال از محل درآمد حاصل از مدیریت بازار اوراق در سال آینده ثبت شده است. ۳ سال. اوراق مورد نظر در روز دوشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در بورس اوراق بهادار تهران پذیره نویسی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا