ورزشی

اخراج بنزما خواسته اصلی هواداران الاتحاد

کریم بنزما یکی از خریدهای بزرگ و پر سر و صدای لیگ حرفه ای عربستان در تابستان گذشته بود. او که بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را بر بازو بسته بود و یکی از مهره های کلیدی قوهای سفید به حساب می آمد، با پیشنهاد نجومی اتحاد وسوسه نشد و تصمیم گرفت جایگاه ویژه خود در رئال را رها کند و برای پوشیدن راهی لیگ عربستان شود. پیراهن اتحاد اما این مهاجم فرانسوی نتوانسته انتظارات را در الاتحاد برآورده کند.

بنزما به راحتی موقعیت های اتحاد را از دست می دهد. به طوری که او حتی قادر به زدن ضربات پنالتی نیست و در این فصل چهار پنالتی را از دست داده است.

الاتحاد دوشنبه شب در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ حرفه ای عربستان به مصاف الاهلی رفت و با یک گل شکست خورد. بنزما در این بازی عملکرد ضعیفی داشت و چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. عملکرد ضعیف بنزما در این بازی خشم هواداران اتحاد را برانگیخته است.

به گزارش سایت عربی کور، اخراج بنزما از الاتحاد اولویت اصلی هواداران اتحاد است. به طوری که در پست های جداگانه ای در شبکه های مجازی خواستار اخراج این مهاجم معروف فرانسوی شده اند.

بنزما در این فصل تنها ۹ گل برای الاتحاد به ثمر رسانده است که در مقایسه با سایر بازیکنان خارجی مانند کریستیانو رونالدو، میتروویچ و عبدالرزاق حمدالله، آمار ناامیدکننده ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا