بانک و بیمه

ارائه وام ۵ ساله بیمه البرز با بالاترین سود و بازنشستگی

به گزارش ایران تحلیل، بیمه البرز اخیرا طرح سرمایه گذاری با نام شوکا را راه اندازی کرده است.

این طرح با فروش بیش از ۳۰۰۰ میلیاردی مورد توجه مردم قرار گرفته است. آیا این طرح رکورد خواهد زد؟

کوتاه مدت (۵ سال)

نرخ های ثابت تا ماه آخر

شما مجبور نیستید به بانک بروید

امکان دریافت مستمری مادام العمر

بدون سپرده، ضامن، چک و سپرده

دو نوع سود ثابت، تضمینی و مشارکتی وجود دارد

پوشش بیمه عمر برای متقاضیان

بدون ریسک بازار مالی و سود بیشتر از بانک

و…

ویژگی های طراحی شوکا

این برنامه ۵ ساله شامل چهار قسمت ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی است. هر فرد می تواند آزادانه مقادیر را انتخاب کند. اقساط هر طرح متفاوت است و باید ظرف ۵ سال پرداخت شود. در این مدت ۵ ساله حفاظت بیمه عمر نیز برای بیمه گذار (متقاضی) فعال می شود و می تواند از آن استفاده کند. پس از پرداخت اقساط، کل مبلغ انتخابی به اضافه سود ثابت به متقاضی پرداخت خواهد شد.

سود قطعی و تضمینی با این طرح نسبت به بانک ها و سایر بیمه ها بیشتر است. برآورد می شود بسیاری از متقاضیان به دلیل امکان دریافت مستمری در طرح شوکا، خواهان وام سرمایه هستند.

سود سهم این طرح در هر ترم یک بار به متقاضیان اعلام شود. در نهایت این مبلغ با سرمایه و بهره جمع آوری و به متقاضی پرداخت می شود.

لازم به ذکر است کلیه مراحل افتتاح حساب و پرداخت اقساط به صورت کاملا آنلاین انجام می شود. از دیگر ویژگی های این طرح پرداخت اینترنتی وام با نرخ سود معین در کوتاه ترین زمان ممکن است. همچنین امکان لغو طرح در حین پرداخت وجود دارد.

طبق اعلام شرکت بیمه البرز مستمری طرح شوکا به ۳۶ روش پرداخت می شود. متقاضی می تواند مدت پرداخت را انتخاب کند و شرکت بیمه هر ماه مبلغ را برای او پرداخت می کند. بلکه متقاضی مبلغ را تعیین می کند و شرکت بیمه در بازه زمانی معین مستمری را پرداخت می کند.

پوشش های طرح شوکا شامل پوشش های عمده بیمه عمر است. بیمه عمر عادی، فوت تصادفی، بازپرداخت بدهی در صورت فوت بیمه گذار، نجات جان، از کار افتادگی اندام و بیماری های لاعلاج تحت پوشش قرار می گیرد. شرکت بیمه البرز در هر یک از موارد فوق مبلغی معادل ۱ تا ۲ برابر سرمایه انتخابی پرداخت می شود.

پرداخت مستمری مادام العمر به چه معناست؟

بازنشستگی به معنای دریافت مستمری ماهانه است. یعنی فرد قادر به کار نیست و باید از شرکت مستمری دریافت کند. البته این را هم باید اضافه کنم که دریافت مستمری ربطی به توقف کار ما ندارد. بلکه برای جوانی که کار می کند امکان دریافت مستمری بیمه شوکا البرز وجود دارد. این طرح دارای مدت زمان ۵ سال است و عنوان آن به این معناست که در مدت ۵ سال می توانید ۳۰ سال سرمایه گذاری کنید و از شرکت بیمه مستمری دریافت کنید.

سود سرمایه گذاری چه زمانی به ما اعلام می شود و چرا نامشخص است؟

همانطور که گفته شد سازوکار سیستم بیمه شوکا البرز به این صورت است که سود سرمایه گذاری توسط شرکت بیمه اعلام می شود. این مزایا مبلغ خاصی مانند «منافع خاص» نیست، اما با افزایش تعداد بیمه‌کنندگان افزایش می‌یابد. البته تمامی بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری دارای نرخ حق بیمه متغیر هستند و این یکی از ویژگی های این نوع بیمه است. زمان مشخصی برای اعلام سود سرمایه گذاری وجود ندارد اما قبل از واریز مبلغ دقیق در پرتفوی شخصی شما در سامانه بیمه البرز ثبت و به شما اعلام می شود.

اگر پول کافی برای پرداخت قسط نداشته باشیم از طرح حذف می شویم و پولمان از بین می رود؟

خوشبختانه بیمه البرز افکار همه را در نظر گرفته است. در طرح شوکا بیمه البرز و همچنین در شرایط پرداخت اقساطی جاهای دیگر مانند بانک در صورت عدم پرداخت از طرح حذف نمی شوید و همچنان شوکا خواهید بود. طرح شوکا قابلیتی به نام «اقساط معوق» دارد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که اگر پول کافی ندارید بعداً پرداخت کنید. این تابع یک بار برای هر بیمه گذار در دسترس است.

آیا می توان طرح میانی را لغو کرد و پول را پس گرفت؟

در طرح شوکا بیمه البرز هر زمان که بخواهید می توانید از طرح انصراف دهید و منهای جریمه وجه شما مسترد خواهد شد. البته به دلیل مزایای این طرح، این کار توصیه نمی شود.

سپرده گذاری سود ثابت و مشاع چگونه انجام می شود؟

تمامی سپرده های سود از طریق شماره شبا شما واریز می شود و نیازی به حضور در بانک یا بیمه البرز نیست. افتتاح حساب به صورت مجازی و آنلاین بوده و اقساط ماهیانه از طریق لینک پرداخت آنلاین پرداخت می شود.

تاجر خاکی به خریداران طرح شوکا هدیه نقدی ویژه می دهد. ضمناً این طرح در بازه زمانی محدود قابل اجراست.

برای اطلاع از جزئیات کامل طرح، آدرس را وارد کنید آژانس املاک یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۴۰۵۵۱۲ و ۰۹۲۲۳۹۱۴۹۰۹ در تماس باشید.

می توانید از طریق طرح شوکا ثبت نام کنید سایت بیمه البرز اقدام کنید علاوه بر این می توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان ساختمانی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا