ارزهای دیجیتال

ارزش کل قفل شده آربیتروم از مرز 2.5 میلیارد دلار فراتر رفت

به گزارش ایران تحلیل، فعالیت شبکه Arbitrum Ethereum Layer 2 در هفته های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، به طوری که مجموع ارزش قفل شده (TVL) آن از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت و توکن بومی آن ARB با افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد در حدود ۲ دلار معامله شد.

داده های زنجیره ای نشان می دهد که این شبکه در هفته آخر سال ۲۰۲۳ و روزهای اول سال ۲۰۲۴ افزایش قابل توجهی در حجم معامله و فعالیت DEFI مشاهده کرده است. این رشد به عوامل مختلفی از جمله افزایش علاقه از سرمایه گذاران نهادی ، راه اندازی برنامه های جدید DEFI و توزیع ۴۰ میلیون دلار نشانه های ARB به توسعه دهندگان نسبت داده می شود.

افزایش فعالیت منجر به افزایش قابل توجه قیمت ARB شده است به طوری که قیمت این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته ۲۶ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۷۳.۹۱ درصد افزایش یافته است. انتظار می رود این روند صعودی ادامه یابد. زیرا این شبکه همچنان در حال رشد و جذب کاربران جدید است.

ویژگی های شبکه آربیتروم

Arbitrum یکی از شبکه های لایه ۲ پیشرو اتریوم است که جایگزین مقیاس پذیرتر و مقرون به صرفه تر برای بلاک چین اصلی اتریوم است. این شبکه توسط یک جامعه توسعه دهندگان و کاربران بزرگ پشتیبانی می شود و موقعیت خوبی برای بهره مندی از تقاضای رو به رشد برای برنامه های DeFi دارد.

همانطور که Arbitrum همچنان در محبوبیت خود رشد می کند، این احتمال وجود دارد که شبکه جایگاه خود را به عنوان یک بازیکن پیشرو در فضای DeFi مستحکم کند. اصول قوی این شبکه و پشت سر هم فعالیت اخیر آن ، داوری را به یک فرصت سرمایه گذاری امیدوارکننده برای کسانی که به دنبال دسترسی به بازار رو به رشد هستند ، تبدیل می کند.

عوامل مختلفی در رشد شبکه از جمله افزایش اشتها از سرمایه گذاران نهادی ، راه اندازی برنامه های جدید Defi و توزیع ۴۰ میلیون دلار نشانه های ARB به توسعه دهندگان نقش دارند. Arbitrum به خوبی به سرمایه گذاری روی تقاضای رو به رشد برای برنامه های DeFi پاسخ داده است.

نظرات کارشناسان در مورد داوری

به گفته CryptoCompare ، Arbiterum یکی از امیدوار کننده ترین شبکه های لایه ۲ Ethereum است و چشم انداز خوش بینانه ای برای رشد قیمت آینده آن وجود دارد. از طرف دیگر ، به گفته تحلیلگر Coindesk ، افزایش فعالیت در Arbiterum شواهدی از قدرت اساسی شبکه و تقاضای رو به رشد برای راه حل های DEFI است.

این تحلیلگر همچنین به این بلوک گفت: “Arbitrum موقعیت خوبی دارد که به یک بازیگر اصلی در فضای Defi تبدیل شود و من معتقدم که توکن ARB پتانسیل دارد که از بازار ارز دیجیتال به طور قابل توجهی بهتر عمل کند.”

Arbitrum یک شبکه لایه ۲ اتریوم در حال رشد است که برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی غیرمتمرکز مناسب است. افزایش اخیر فعالیت در شبکه نشانه های مثبتی را برای رشد آینده خود نشان می دهد و پتانسیل قوی داوری این شبکه را به یک فرصت سرمایه گذاری امیدوارکننده تبدیل می کند.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا