ورزشی

ارسال گزارش دربی ۱۰۳ برای تصمیم گیری کمیته انضباطی؛ سنگ، ترقه، فحاشی!

صد و سومین دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس هرچند نکته فنی خاصی نداشت؛ اما طبق معمول عاری از عوارض نبود. گزارش این دیدار که با تساوی بدون گل به پایان رسید، صبح امروز (جمعه) از سوی ناظران بازی به سازمان لیگ ارسال شد تا برای بررسی در اختیار کمیته انضباطی قرار گیرد.

پرتاب بطری و سنگ توسط هواداران دو تیم به سمت بازیکنان رقیب و همچنین سنگ پرتاب شده توسط هواداران پرسپولیس به سمت کمک داور در گزارش ناظر وجود دارد. پرتاب ترقه و مواد منفجره بخشی دیگر از گزارش حادثه دربی ۱۰۳ است که در کمیته انضباطی تصمیم گیری می شود.

نکته دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده، سوء استفاده مخاطبان از بازیکنان و مربیان تیم رقیب است که باید در کمیته انضباطی رسیدگی شود. در این بخش هواداران پرسپولیس شعارهای تندی علیه مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال سر دادند که ظاهرا در گزارش به آن اشاره شده است.

حرکت صالح حردانی مدافع استقلال در تحریک هواداران این تیم برای پرتاب اشیا به سمت هواداران که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است در گزارش ناظران بازی دیده نمی شود. این موضوع که با شکایت باشگاه پرسپولیس نیز همراه است یکی از مواردی است که کمیته انضباطی با مراجعه به فیلم های منتشر شده و همچنین مستندات باشگاه پرسپولیس به آن رسیدگی می کند و ناظران هم اشرافی نداشتند. بازی در این مرحله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا