اخبار بورس

استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی پیرامون شرکت‌های دانش بنیان/ بورس بین الملل با مشارکت منطقه آزاد انزلی راه اندازی می‌شود

مدیرعامل موسسه توسعه تعاون سپهر بانک صادرات:

مدیرعامل موسسه توسعه همکاری های سپهر بانک صادرات گفت: در این تفاهم نامه موارد مختلفی را اجرایی خواهیم کرد. از جمله ایجاد صندوق های VC و PE با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد که مبتنی بر شرکت های نوپا و دانش بنیان خواهد بود.

بابک اسماعیلی، مدیرعامل موسسه توسعه همکاری های سپهر بانک صادرات در گفتگو با ایران تحلیلوی در انعقاد تفاهم نامه با منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: در این تفاهم نامه موارد مختلفی را اجرا خواهیم کرد. از جمله ایجاد صندوق های VC و PE با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد که مبتنی بر شرکت های نوپا و دانش بنیان خواهد بود.

وی افزود: همچنین در نظر داریم با مشارکت منطقه آزاد انزلی مبادلات بین المللی انجام دهیم. از سوی دیگر راهکارهای تامین مالی جدید عمدتاً از طریق بازار سرمایه برای پروژه‌های مختلف گردشگری، دریایی، تجاری و حمل‌ونقل با توجه به کارگروه‌های آنها شکل گرفته و عملیاتی می‌شود.

اسماعیلی در این تفاهم نامه با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای موسسه توسعه سپهر صادرات همیاری وجود ندارد، گفت: محدودیت نداریم، اما تمرکز ما بر روی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا