ورزشی

استقلال تا پایان لیگ 2 بازی خطرناک دیگر دارد

بهتاش فریبا درباره حضور خود و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم و جواد نکونام هم شرکت کرد. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه از ما برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم خود را دوست داریم در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان با روحیه خوبی تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام با استقبال از ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس از ما خواست تا دقایقی به جای بازیکنان صحبت کنیم. آرام تر رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر یادتان باشد بعد از آشتی جواد نکونام و علی خطیر بعد از هفته پنجم، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم شرایط شبیه آن دوران است و این آرامش می تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم از فرصت موجود بهترین استفاده را ببرند. من به آنها گفتم همه ما به دنبال قهرمانی هستیم و هم شما و هم ما به این قهرمانی نیاز داریم و تاکید کردم که قهرمانی دست شماست.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده و ۱۵ امتیاز معطل مانده است. قهرمانی در دست استقلال است و اگر همه بازی ها را ببرد هیچکس به آن نمی رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران داریم که برای سقوط می جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب آهنی بازی دارد که سرمربی آن یکی از آنالیزورهای خوب لیگ است و قطعا تاکتیک ها و روش های بازی استقلال را تحلیل خواهد کرد. شکست هفته گذشته آنها روی روحیه آنها بسیار تأثیر می گذارد، اما نباید این تصور را داشته باشید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم، آرامش آنها می تواند حالت شارژ خوبی برای آنها باشد. جا دارد از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی استقلال که به نوبه خود در این باشگاه زحمات زیادی کشید تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا