ورزشی

استقلال یک – صنعت‌ نفت آبادان صفر/ تثبیت صدرنشینی آبی‌پوشان با شلیک مهدی‌پور

در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه ۲۷) بهمن) در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

گروه داوری:

حسن اکرمی / مشارکت: علیرضا ایلدرم – امیرمحمد داوودزاده; داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر: اسماعیل سفیری

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب صنعت نفت:

پیام پارسا، عرفان گرمی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف ک.شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی. مهرمحمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

گزارش مسابقه:

دقیقه ۴: ارسال مهدی پور به دروازه استقلال با ضربه سر مرادمند به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: ضربه طالب ریکانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: استقلال موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. ضربه کرنر مهدی پور ابتدا با ضربه سر بلانکو همراه شد و او توپ را برای سهرابیان کاشت که ضربه کنار پای او را پیام پارسا سنگربان صنعت نفت به زیبایی مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۰: ضربه سر آرش رضاوند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: صالح حردانی از سمت راست پاس خوبی را روی دروازه فرستاد که ضربه سر جلالی توسط پیام پارسا دفع شد.

دقیقه ۴۵+: روزبه چشمی با حرکتی که از پشت محوطه جریمه شروع کرده بود توپ را به بلانکو داد و مهاجم آرژانتینی یک و دو روزبه را با یک پاس طلا پاسخ داد و هافبک دفاعی آبی ها ابتدا به صنعت حمله کرد. سنگر نفت. دریبل زد و در ادامه مدافع آبادانی توپ را زد و به کرنر فرستاد و مانع از گلزنی او شد.

دقیقه ۴۷: استقلال از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد، آرش رضوند توپ را به آرمان رمضانی که درون محوطه جریمه بود پاس داد و در حالی که این بازیکن پشت به دروازه داشت، توپ را بیرون از محوطه جریمه برگشت داد و مهدی پور همان که فرصت داشت با ضربه محکمی به پای بازیکن ضربه بزند که به زیبایی وارد دروازه حریف شد.

دقیقه ۵۲: طالب ریکانی از راه دور با یک ضربه سرکش قصد داشت گلزنی کند که ضربه او به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: استقلال یک موقعیت طلایی را از دست داد. ارسال دیدنی جلالی از سمت چپ به دروازه با اختلاف بسیار کم توسط بلانکو ارسال شد.

دقیقه ۶۸: ارسال حردانی ارتفاع لازم را نداشت و بلانکو قصد داشت با پای عقب دروازه حریف را باز کند که پارسا به راحتی توپ او را مهار کرد.

دقیقه ۶۹: این بار ارسال جلالی از سمت چپ به بلانکو رسید و ضربه پای چپ او به طرز خطرناکی از بالای دروازه پشت نقطه پنالتی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: استقلال روی یک ضدحمله با نفوذ حردانی به محوطه جریمه و پاس تیز او بدون نتیجه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: ارسال جلالی روی دروازه به بلانکو رسید اما این بازیکن با تاخیر و مهار توپ با سینه نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۸۶: مهرداد محمدی روی یک فرار سریع و تماشایی با پیام پارسا تک به تک شد که ضربه محکم او را پیام پارسال با دست راست مهار کرد و یک موقعیت استثنایی را از آبی ها گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا