فناوری

اشتغال پایدار زندانی‌ها رویکرد اصلی سازمان زندان‌ها است

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها، غلامعلی محمدی امروز – یکشنبه ۱۲ آذر – در جلسه شورای قضایی استان سمنان اظهار داشت: مهمترین رسالت و وظیفه اصلی سازمان زندان و اقدامات تامینی و تربیتی اصلاح و تربیت زندانیان است.

وی رسالت اصلی این سازمان را اجتماعی سازی و سازگاری مجدد زندانیان عنوان کرد یک زندان است، افزود: در نهایت باید زندانیان پس از اصلاح به جامعه بازگردانده شوند. بر همین اساس در کشور به اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان ها توجه داریم و اقدامات اصلاحی و تربیتی مهم ترین هدف مجازات زندانیان است.

رئیس سازمان زندان ها با اشاره به ضرورت حرفه آموزی و اشتغال زندانیان گفت: معتقدیم در کنار اقدامات گسترده و متنوع فرهنگی و قرآنی باید به تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان توجه ویژه شود. . همچنین باید به موضوع مهارت آموزی و اشتغال پایدار زندانیان پرداخت زیرا در چرخه اصلاح و تربیت مؤثرترین است. موضوعبسترسازی برای اشتغال در زندان ها بهترین بستر برای آموزش زندانیان، گسترش حرفه آموزی و اشتغال در زندان است و سازمان زندان ها توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده اداره کل زندانهای استان سمنان در راستای اهداف سازمان زندانها ادامه داد: این اداره کل در زمینه مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان به ویژه در حوزه بسیار موفق عمل کرده است. . بهره وری از اموال و دارایی های شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا