ارزهای دیجیتال

اصلاح یا ریزش بازار رمز ارز ها؟ / تاثیر تحولات منطقه بر قیمت بیت کوین

به گزارش ایران تحلیل، بازارهای مالی به طور قابل توجهی تحت تاثیر واکنش های سیاسی-نظامی جهان هستند. تحولات اخیر در منطقه به قدری در مقیاس جهانی احساس شده است که بر بازارهای مالی مختلف تأثیر گذاشته است.

در محتوای این گزارش به تحلیل و بررسی ابعاد این اثربخشی و ارزیابی نوسانات قیمت می پردازیم.

روند قیمت بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال دیشب با تغییراتی مواجه بود. حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران در شب گذشته به اسرائیل و مجازات مهاجمان صهیونیست باعث نوساناتی در بازار ارزهای دیجیتال شد.

تحولات در منطقه به این معنی بود که بازارهای مالی جهانی، از جمله بازار ارزهای دیجیتال، با تغییراتی مواجه بودند. این تغییرات در برخی از ارزهای دیجیتال باعث کاهش قیمت و کاهش قیمت برخی از دارایی‌های دیجیتال شد.

اصلاح قیمت ارز دیجیتال

روز شنبه، ۱۳ آوریل، بازار ارزهای دیجیتال با تحولات خاورمیانه مواجه خواهد شد. تخفیف ارتش رژیم صهیونیستی دریافت پاسخ سنگین و ترکیبی (پهپاد و موشک) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

بر اساس داده های CoinGlass، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال است کاهش ۲۶۰ میلیارد دلاری پیدا شد که حل و فصل شد بیش از یک میلیارد دلار در قراردادهای آتی مربوط به ارزهای دیجیتال گنجانده شده است که نشان دهنده میزان فروش است

یادآوری سال ۲۰۲۲ و ترس از یک بازار نزولی دیگر

وضعیت کنونی خاورمیانه یک یادآوری است رویدادهای سال ۲۰۲۲ سپس درگیری بین روسیه و اوکراین بازار ارزهای دیجیتال را به بن بست خواهد رساند دوره نزولی اصرار کرد.

مسیر نوسان بیت کوین

در سال ۲۰۲۲، بازار ارزهای دیجیتال به ویژه پس از رسیدن به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۱ در حال رونق بود. بسیاری از آلتکوین ها نیز در حال رشد هستند امیدوار کننده با این حال، تشدید تنش های ژئوپلیتیکی در اروپا به سرعت به سرخوشی بازار پایان داد. بیت کوین، همراه با بازار ارزهای دیجیتال گسترده تر، در یک روند نزولی دو ساله بوده است.

پس از حمله روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، ارزش بیت کوین در طول زمان افزایش یافت ۹ ماه از ۵۰۰۰۰ دلار به ۱۶۰۰۰ دلار کاهش یافت. با توجه به تشدید تحرکات نظامی توسط احزاب در خاورمیانه، فعالان بازار از احتمال سناریوی مشابه بیم دارند.

رویداد نصف شدن بیت کوین نزدیک است و عدم اطمینان را افزایش می دهد

نصف شدن بیت کوین آینده که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد، مقدار بیت کوینی را که ماینرها با آن پاداش می گیرند، افزایش می دهد. به نصف قیمت می دهد. برخی کارشناسان بر این باورند که این رویداد می‌تواند فشار فروش بیشتری را از سوی ماینرها ایجاد کند و به طور بالقوه نوسانات فعلی بازار را تشدید کند.

هفته های آینده برای تعیین مسیر بیت کوین برای بقیه سال بسیار مهم خواهد بود. عملکرد او به توانایی او بستگی دارد روند صعودی را حفظ کنید دارد.

بازار ارزهای دیجیتال به کجا می‌رود؟

غیرقابل پیش بینی بودن یکی از ویژگی های بازار است. البته این تحولات تاثیر بسزایی در حرکت قیمت ارزهای دیجیتال دارد، اما می توان توضیحی در قالب تحلیل فنی قیمت ارائه داد. بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر بازارهای سنتی مدرنیته به حساب می آید. امروزه رفتار قیمتی رمزارز اصلی بیت کوین به عنوان یکی از شاخه های تخصصی علوم تحلیلی در حوزه اقتصاد تلقی می شود. با این حال، تأثیر فعلی بر بازار ارزهای دیجیتال را می توان موقتی در نظر گرفت و انتظار می رود مسیر رشد دارایی های دیجیتال ادامه یابد.

آخرین اخبار و تحلیل ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا