ورزشی

الجزایری‌ها قید استخدام مرد پرتغالی را زدند؛ آیا کی‌روش آلزایمر دارد؟

پس از حذف تیم ملی فوتبال الجزایر از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ پس از شکست مقابل موریتانی بدون کسب برد در مرحله گروهی، فدراسیون فوتبال الجزایر با جمال بلمادزی سرمربی ۴۷ ساله خود پایان داد. توافق متقابل. در روزهای اخیر رسانه های الجزایری از جایگزینی یک مربی بومی خبر دادند اما نام کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز برای جایگزینی وی مطرح شد.

رسانه های محلی الجزایر مدعی شده اند که فدراسیون فوتبال الجزایر استخدام کی روش را که در اوایل دسامبر ۲۰۲۳ پس از ۱۰ ماه نیمکت نشینی از سمت سرمربیگری تیم ملی قطر برکنار شد، به دلیل گرمای مزاجش محدود کرده است. و مشکلات حافظه و مذاکرات طرفین به نتیجه ای نرسیده اند.

روزنامه ورزشی «مسابقه» الجزایر مدعی شده است؛ فدراسیون فوتبال الجزایر پس از شنیدن آنچه برخی منابع می گویند آغاز بیماری آلزایمر کی روش است، برای ادامه مذاکرات با سرمربی پرتغالی که در ماه مارس ۷۱ ساله می شود، مردد است.

یاسین منور، گزارشگر الجزایری می گوید که موضوع دقیقا برعکس است و شایعه آلزایمر توسط فدراسیون فوتبال الجزایر برای رسیدن به هدف خود که عدم علاقه آنها به استخدام کی روش بود، منتشر شده است.

حالا از ولادیمیر پتکوویچ و خوزه پسیرو به عنوان اصلی ترین گزینه های خارجی برای جانشینی بلمازی نام برده می شود و این در حالی است که انتخاب مربی داخلی نیز مدنظر مدیران فدراسیون فوتبال الجزایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا