بانک و بیمه

امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود

به گزارش ایران تحلیل، هشتمین حراج سکه طلا روز شنبه ۵ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۹ هزار و ۳۷۴ قطعه ربع سکه ثبت شده، ۷ هزار و ۴۹۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به متقاضیان تعلق گرفت.

همچنین از مجموع چهار هزار و ۱۰۸ قطعه نیم سکه ثبت نامی، ۳ هزار و ۷۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان به فروش رسید.

در حراج سکه تمام، از مجموع ۶۵۷۷ قطعه سکه ثبت شده، ۵۰۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۳۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به فروش رسید. ظاهرا افراد بالاتر و زیر این قیمت ها اعلام و به متقاضیان تعیین تکلیف شده اند.

تاکنون در مجموع ۸ حراج ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه سکه به متقاضیان حراج تعلق گرفته است.

نهمین جلسه حراج سکه طلا امروز یکشنبه هفتم برگزار می شود اسفند ماه ۱۴۰۲ با تحویل سکه های کامل، نیم سکه و ربع سکه جشن گرفته می شود.

موضوع حراج نهم، سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب در سال ۱۳۸۵ توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی می باشد. حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه می باشد. به این ترتیب می توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه اعم از سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه و مجموع هر سه. سکه ها در کنار هم نباید از ۵ قطعه تجاوز کنند.

این مزایده از طریق سامانه معاملاتی این مرکز به نشانی market.ice.ir انجام می شود. شروع جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می باشد. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۶ همان روز می باشد و نتایج مزایده ساعت ۱۶ اعلام می شود.

توجه داشته باشید که متقاضیان می توانند در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته برای شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات بورس ایران ثبت نام و احراز هویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا