اخبار اقتصاد ایران

انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد انزلی؛ از معاونت عمران تا معاونت اقتصادی

معاونان «ساخت و ساز و امور زیربنایی»، «اقتصاد و سرمایه گذاری»، «توسعه مدیریت» و مدیران «بازرسی و ارزیابی عملکرد»، «برنامه و بودجه» و «کار و خدمات اشتغال» منطقه آزاد انزلی طی احکامی جداگانه. سازمان منصوب شدند.

ایران تحلیل، محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی طی احکام جداگانه ای معاونان «ساخت و ساز و زیربنایی»، «اقتصاد و سرمایه گذاری»، «توسعه مدیریت». و مدیران «بازرسی و ارزیابی عملکرد» «برنامه و بودجه» و «خدمات کار و اشتغال» سازمان منطقه آزاد انزلی را منصوب کردند.

بر این اساس حسن کاظمی که پیش از این با حفظ سمت معاونت عمرانی و زیربنایی به عنوان مدیر برنامه و بودجه فعالیت می کرد با حکم جدید به عنوان معاون عمرانی و زیربنایی ابقا شد.

همچنین علی رزم آرا به عنوان مدیر برنامه ریزی و بودجه منصوب شد. در سوابق اجرایی رزم آرا مدیرعامل شرکت بین المللی سعدی کیش، رئیس هیئت مدیره خدمات فنی و مهندسی نصر شهید و بیمه رفاه شهید دیده می شود.

در حکمی دیگر محمد رسولی امین به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان منصوب شد. از سوابق اجرایی وی فعالیت در بازار سرمایه و بورس و سابقه فعالیت در نهاد ریاست جمهوری و وزارت نیرو بوده است. وحید طالب پور که پیش از این معاون سرمایه گذاری این سازمان بود، اکنون به عنوان مشاور سرمایه گذاری مدیرعامل فعالیت خواهد کرد.

همچنین میثم عمرانی به عنوان معاون توسعه مدیریت منصوب شد. سوابق مدیریتی عمرانی علاوه بر عضویت در هیئت علمی دانشگاه و معاونت اداری و مالی چندین دانشگاه معتبر کشور نمایان است.

همچنین مهدی حسن نیا از اعضای هیات مدیره سازمان به عنوان مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و در نهایت کریم نظری از کارکنان مجرب این سازمان به عنوان مدیر کار و خدمات استخدامی منصوب شدند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا