اخبار اقتصاد ایران

اهتزاز پرچم ایران بر فراز کشتی تجاری خریداری شده در آستراخان+ فیلم

سرکنسول ایران در آستاراخان در بازدید و برافراشتن پرچم ایران بر روی کشتی تجاری خریداری شده گفت: در حال حاضر تعداد زیادی کشتی با پرچم ایران در دریای خزر و ولگا در حال تردد هستند.

ایران تحلیل به نقل از فارس، در مراسمی با حضور مهدی آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستاراخان، کشتی ایرانی «انزلی» متعلق به شرکت کشتیرانی خصوصی در «بندر آلفا» مورد بازدید و پرچم قرار گرفت. جمهوری اسلامی ایران برافراشته شد. بر فراز این کشتی اوج گرفت.

سرکنسول ایران در جمع ملوانان و ملوانان این کشتی حمایت خود را از تلاش های انجام شده برای توسعه ناوگان کشتیرانی ایران در دریای خزر اعلام و آمادگی سرکنسولگری را برای تقویت شرکت های حمل و نقل این کشتی اعلام کرد. بخش خصوصی کشتیرانی ایران

آکوچکیان با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: خوشبختانه روابط ایران و روسیه در ابعاد مختلف به ویژه اقتصادی در حال توسعه است و در حال حاضر تعداد زیادی کشتی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر در حال تردد هستند. و رودخانه های ولگا

وی با بیان اینکه کریدور شمال – جنوب عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها باید به همان اندازه تقویت شود.

سرکنسول ایران با بیان اینکه لایروبی ولگا در حال تکمیل است و کشتی ها با حداکثر ظرفیت می توانند بارگیری کنند، افزود: حجم مبادلات ایران و روسیه از طریق خزر در آینده نزدیک افزایش می یابد.

در همین راستا مسئول شرکت دریادلان گفت: در آینده تعداد بیشتری کشتی خریداری و فعالیت تجاری با پرچم جمهوری اسلامی ایران در خزر انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا