ورزشی

ایران یکی از ۳ مدعی قهرمانی است

وی با بیان اینکه می دانیم ایران چقدر قدرتمند است و بازیکنان بسیار خوبی دارد که در اروپا بازی می کنند، گفت: فردا (جمعه) بازی جدیدی برگزار می شود. ایران یکی از سه مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی است اما آماده بازی خواهیم بود. می دانیم که کار سختی داریم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. هر مسابقه با نتیجه ۰-۰ شروع می شود و باید ببینیم بازی چگونه پیش می رود. هر مسابقه سختی است و ما خود را برای این شرایط آماده کرده ایم.

سرمربی هنگ کنگ درباره برنامه خود برای دیدار با ایران و احتمال بازی با هلیو دسوزا که با او به نشست خبری آمده است، گفت: نمی توانم بگویم قرار است چه کار کنیم. از نظر فنی نیز مقابل امارات عملکرد خوبی داشتیم و زحمت زیادی کشیده ایم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند. سعی می کنیم بازیکنان بزرگی را به کنفرانس مطبوعاتی بیاوریم که کاپیتان گروه باشند و به نمایندگی از کل گروه صحبت کنند. شاید دفعه بعد بازیکن دیگری به جلسه بیاید.

اندرسن درباره حضور مربیان بزرگی مانند روبرتو مانچینی در جام ملت های آسیا گفت: مسابقات سطح بسیار خوبی دارد. تیم های بسیار باکیفیتی به جام ملت های آسیا آمده اند و بازیکنان بزرگی در این رقابت ها بازی می کنند که بسیاری از آنها در تیم های اروپایی حضور دارند. سطح بازی ها نسبت به دوره قبل خیلی بهتر شده است.

وی درباره پیشرفت هنگ کنگ نسبت به زمانی که در این تیم شروع به کار کرده است، گفت: شرایط ما نسبت به زمانی که تمرینات را شروع کرده بودیم خیلی بهتر شده است. در دوره تدارکاتی با سه تیم خوب و در اولین بازی مقابل امارات بازی کردیم. حالا بازیکنان هنگ کنگ می توانند ۹۰ دقیقه بجنگند و پرس کنند. فکر می کنم فردا تیمی متفاوت از آنچه ماه گذشته در تهران دیدید، خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا