بانک و بیمه

بانک سبز کارآفرین در راه هوشمند شدن

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کارباران، در پیام احمد بهاروندی آمده است: بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک سبز کربلا را به تمامی خانواده های مسئول، توانمند و زحمتکش، سهامداران محترم، مشتریان محترم و ذینفعان بانک تبریک می گویم.

بانک کارآفرین در عین حال بیست و چهارمین سال فعالیت خود را سپری کرد و در این سال ها توانست با تکیه بر سرمایه های انسانی توانمند، کارآمد، مجرب و دلسوز خود و با حمایت اعتماد مشتریان و حمایت از سهامداران، توانست بانکی شفاف و متکی به خود باشد. باید کارنامه ای روشن و شفاف در ارائه خدمات به هموطنان عزیز ارائه دهد.

در قریب به ربع قرن فعالیت بانکی، بانک سبز بر حمایت از کارآفرینان، شرکت های دانش بنیان و بخش های بهداشت و درمان، غذا و پزشکی متمرکز بوده است. امیدوارم مانند گذشته بانک کارآفرین علاوه بر ارتقای تولید و اشتغال پایدار، در انجام رسالت و مسئولیت اجتماعی خود و تثبیت نام و جایگاه در جامعه به عنوان بانک پیشگام موفق باشد. همچنین از زحمات همکاران و کلیه مدیرانی که در این سالها در رشد بانک نقش داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم با افزایش تعهد، همدلی و هماهنگی بتوانیم در جهت شکوفایی توسعه گام برداریم. کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا