اخبار اقتصاد ایران

با اسنپ پی “الان بخر بعدا پرداخت کن”

آیا تا به حال نام SnapP را شنیده اید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد سرویس اعتباری اسنپ پی یا همان سرویس معروف «اکنون پرداخت کن» صحبت کنیم تا با خدمات ارزشمندی که قرار است از آن دریافت کنید، آشنا شوید.

خرید اکنون پرداخت کنید، به زبان ساده‌تر، به این معنی است که می‌توانید تمام خریدهای مورد نظر خود را در حال حاضر انجام دهید و هزینه آن‌ها را در زمان مشخصی به حساب فروشنده پرداخت کنید. در واقع اسنپ پی را می توان یک سرویس اعتباری و وام فوری در نظر گرفت که در حال حاضر در بین مردم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اسنپ ​​پی، اعتباری که همیشه و همه جا همراه شماست!

اکنون که دنیای امروز ما با اپلیکیشن های اینترنتی گره خورده است، همه ما به دنبال راه هایی برای خرید سریع و آسان از طریق آن هستیم. به عنوان مثال، زمانی که با سرعت پایین اینترنت مواجه می شویم یا مدت زیادی منتظر می مانیم تا پیامک بانکی برای ما ارسال شود، دیگر نیازی به پر کردن کیف پول خود از پول نقد یا رفتن به صفحه پرداخت اپلیکیشن ها و وارد کردن اطلاعات خود نداریم.

اسنپ ​​پی برای این روزها طراحی شده است. با استفاده از این سرویس اعتباری خریدهای خود را با خیالی آسوده انجام دهید و پرداخت را به زمان مشخصی که وقت و حوصله کافی دارید موکول کنید. آیا می خواهید بدانید که این سیستم بر چه اساسی راه اندازی شده است؟ با ما همراه باشید.

اسنپ ​​پی، سرویسی جدید از خانواده اسنپ

اسنپ ​​پی سرویس جدیدی از خانواده اسنپ است که به شما امکان می دهد با تخصیص اعتبار (تعیین میزان اعتبار در بازه های زمانی مشخص در سال مالی) هزینه خرید خود را بعداً پرداخت کنید.

طراحی سرویس اسنپ پی مبتنی بر مدل‌های خرید در حال حاضر، پرداخت بعدی است. به همین دلیل این سامانه شعار «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن» را می دهد. یعنی این سرویس اعتباری شما را از داشتن موجودی آنی بی نیاز می کند تا بتوانید تجربه ای خوشایند از خرید خود داشته باشید.

نحوه فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی

برای فعال سازی اسنپ پی، پس از باز شدن صفحه اپلیکیشن فوق العاده اسنپ، در صفحه اصلی روی نماد «خدمات اعتباری» کلیک کنید. در مرحله بعد وارد صفحه معرفی اسنپ پی خواهید شد. پس از مطالعه شرایط و ضوابط، کد ملی خود را بنویسید و روی گزینه تایید و فعال سازی کلیک کنید.

حال وارد صفحه جدیدی می شوید که پس از بررسی های لازم وضعیت فعال سازی این سرویس را به شما نشان می دهد. در صورت داشتن شرایط، میزان اعتبار شما در این سرویس مشخص می شود تا بتوانید از آن برای پرداخت های پس از خرید استفاده کنید.

نحوه پرداخت قبض خدمات اعتباری اسنپ پی

آخرین مهلت پرداخت قبض خدمات اسنپ پی پایان هر ماه می باشد. البته برای راحتی کاربران، ۵ روز ابتدای هر ماه به این مهلت اضافه شد. بنابراین برای استفاده از این سامانه و جلوگیری از جریمه دیرکرد فقط تا پنجم هر ماه فرصت دارید تا نسبت به تسویه بدهی اقدام کنید.

در صورت عدم پرداخت قبض در موعد مقرر، علاوه بر عدم امکان استفاده از خدمات اعتباری، مبلغی معادل ۵% بدهی شما به عنوان جریمه به صورت حساب اضافه می شود. با گذشت زمان و عدم تسویه به موقع بدهی، مشخصات شما به عنوان مشتری متخلف به نهادهای نظارتی ارائه می شود.

راهنمای عملی برای استفاده از اسنپ پی

امکان استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی با ۲ روش وجود دارد زیرا در این سیستم ۲ مدل اعتباری در اختیار کاربر قرار می گیرد تا از آن استفاده کند. اعتبار ماهانه و اعتبار اقساط.

در اعتبار ماهانه، کاربران اسنپ پی می توانند با استفاده از سقف اعتبار خود در طول ماه خرید کرده و هزینه های لازم را در پایان ماه پرداخت کنند. این اعتبار گزینه ایده آل تری برای استفاده از خدماتی مانند سفارش غذا، درخواست تاکسی و خدمات پزشکی است.

در مورد وام اقساطی قضیه کمی متفاوت است. با استفاده از این اعتبار، کاربران می توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از مراکز آنلاین خریداری کنند فروشگاه اسنپ همکاری کنید، خرید کنید و هزینه آنها را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

اگر هدف شما استفاده از اعتبار ماهانه اسنپ پی است، هنگام استفاده از خدمات ابر اپلیکیشن اسنپ، باید از بین روش های پرداخت، گزینه «خدمات اعتباری» را انتخاب کنید و اگر قصد استفاده از اعتبار اقساطی را دارید، پس از انتخاب روش پرداخت اسنپ پی و وارد کردن شماره تلفن خود، از محدودیت اعتباری که دریافت می کنید استفاده کنید.

مزایای خدمات اعتباری SnapPay برای خریداران

اسنپ ​​پی به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات «اکنون بخرید بعداً بپردازید» در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و طی چندین سال فعالیت خود گام هایی در جهت ایجاد تجربه خرید آسان برداشته است. مزایایی که این سرویس برای کاربران به ارمغان می آورد در زیر آمده است.

  • خرید اقساطی بدون نیاز به چک یا سفته: فرآیند پرداخت اقساطی به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. بدون اینکه کاربران به چک یا سفته نیاز داشته باشند.
  • عدم دریافت سود خرید اقساطی: دلیل اینکه بسیاری از افراد برای خرید اقساطی مراجعه نمی کنند این است که نگران هزینه اضافی هستند که باید به عنوان سود پرداخت کنند. اما بهای تمام شده محصولات و خدمات فروخته شده توسط اسنپ پی شامل هیچ سودی نخواهد بود و کاملاً با هزینه ای است که باید به صورت نقدی پرداخت کنید.
  • تنوع محصولات و فروشگاه های شریک اسنپ پی: بیش از ۳۵۰ فروشگاه اینترنتی با اسنپ پی همکاری می کنند. این فروشگاه ها کالاها و خدمات مختلفی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم خانگی، طلا و جواهرات را ارائه می دهند.
  • مدیریت مالی: خرید اقساطی و پرداخت جزئی از اجناس به افراد کمک می کند تا بدون از دست دادن یکباره بودجه، برنامه ریزی مالی مناسبی داشته باشند.

مزایای سرویس اعتباری SnapPay برای فروشگاه ها

استفاده از خدمات اعتباری نه تنها برای مشتریان بلکه برای مراکز فروش نیز مزایای بسیاری دارد. در واقع امروزه تمامی کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از این سرویس فروش بیشتری را تجربه می کنند چرا که به این ترتیب از تکمیل نکردن خرید مشتریان به دلیل کمبود موجودی خبری نیست.

از سوی دیگر، خدمات اعتباری این پتانسیل را دارد که مشتریان را وفادار کند. با توجه به اینکه خریداران با حذف گزینه پیش پرداخت سنگین، مشتریان را تشویق به تکمیل خرید و تجربه انعطاف بیشتر در این زمینه می کنند، از کسب و کارهایی که از خدمات اعتباری استفاده می کنند نیز حمایت خواهند کرد.

نتیجه

SnapPay یک سرویس BNPL یا به عبارت دیگر «اکنون بخرید بعداً پرداخت کنید» است. با استفاده از این سرویس می توانید هر چقدر که دوست دارید خرید کنید و هزینه آن را به صورت اقساط ماهانه یا هفتگی پرداخت کنید. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این سیستم در بین مشتریان شده است، عدم علاقه و هزینه استفاده از آن است.

یکی از فروشگاه هایی که با اسنپ پی همکاری می کند اسنپ شاپ است. شما می توانید هر محصول یا خدماتی را که نیاز دارید از این فروشگاه تهیه کنید و بعداً از طریق اسنپ پی هزینه آن را پرداخت کنید. در اینجا شما ۲ مزیت دارید. تجربه خرید دلپذیر با اسنپ شاپ و پرداخت آسان با خدمات اعتباری پیشرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا