ورزشی

بحث من و نساجی دلی است و قرارداد نبسته‌ام

ساکت الهامی پس از مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید نساجی گفت: ابتدا باید از سید مهدی رحمتی و الکاراس تشکر کنم. این دو زحمت کشیدند و هر جا هستند موفق باشند. این تیم برای من جایگاه ویژه ای دارد و خاطرات بسیار خوبی با این تیم و هوادارانش دارم. حضور و محبت هواداران مشوق من است. هواداران ما از دیروز انرژی مثبت زیادی برای من فرستاده اند و امیدوارم شرمنده آنها نباشم و لطف حداد و بایندریان را جبران نکنم.

این تیم در پاسخ به اینکه در آخرین دوره حضورش در نساجی شرایط خوبی نداشت اما در نهایت این تیم را قهرمان جام حذفی کرد، در حال حاضر شرایط نساجی در جدول مساعد نیست و آنها روزهای سختی را پشت سر می گذارند، گفت: گذشته گذشته است. الان شرایط طوری است که نمی خواهم بدانم هفته گذشته چه اتفاقی افتاده است. از امروز کارمان را شروع می کنیم. برای من فوتبال نساجی از امروز شروع شده و امیدوارم اول از همه دل هواداران مان را خوشحال کنیم و بعد جایگاهی برابر با نام بازیکنان کسب کنیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان کم تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل، لیستی به مدیران باشگاه داده است؟ وی خاطرنشان کرد: شرایط به گونه ای است که جایی برای لیست تیم نیست اما ممکن است فردی بخواهد برود. لیست مازاد نداریم و بازیکنی را برای جذب معرفی نکرده ایم اما در این ۳ روز هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

الهامی درباره انتخاب دستیارانش تصریح کرد: قصد حذف فردی را نداریم. آقای صداقت و جودکی هستند. حامد شیری کاپیتان تیم من بود و اشکان نامداری هم بازیکن تیم من بود، مارکو با ما ادامه خواهد داد و انشاالله بتوانیم با هم باری را بر دوش خود برداریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. هیچ چیز برای من مهم نیست جز اینکه هواداران وقتی اینجا را ترک می کنم خوشحال می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که خودش خواسته تا پایان فصل قرارداد ببندد، گفت: بحث ما صمیمانه است و الان هم که صحبت می کنم هنوز قراردادم را امضا نکرده ام. این اصلا مربوط به یک فصل و نیم نیست. نساجی خانه من است و با هواداران این تیم وقت می گذرانم. تمام خاطرات خوب من در نساجی و تراکتورسازی است. نساجی تیم نیست، هویت مازندرانی است و من حضرت موسی نیستم که عصایی داشته باشم که شرایط نساجی را درست کند. همه مسئولان، بازیکنان و حتی مدیران باشگاه ها و هواداران باید دست به دست هم بدهند تا نساجی موفق شود و با سربلندی از این آزمون سخت خارج شود چرا که لیاقت مازندرانی ها خیلی بیشتر از این هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا