خودرو

برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه


آنچه دیگران می خوانند:

داوود خمودی راننده درجه یک شهر اهواز پس از تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن او معتقد است؛ خودروی FAW خودرویی نرم و راحت با ترمزهای بسیار قوی است.

وی سیستم ترمز این خودرو را چنین چالشی دانست و یکی از خوبی های این خودروهای سنگین این است که دارای سیستم تشخیص نقاط کور برای دوری از خودرو هستند.

این راننده اهوازی که تجربه رانندگی با وسایل نقلیه سنگین مختلف را دارد نیز بر این نکته تاکید کرد; تجهیزات این خودرو نیز استانداردهای روز دنیا را دارد و در هنگام رانندگی مشکلی نداشتم.

او در پایان گروه خدمات قرار دارد بهمن وی تشکر کرد و گفت: تولید چنین خودروهای تجاری باکیفیتی می تواند چرخه صنعت حمل و نقل را تسریع کند و حمل و نقل بار را سرعت بخشد.

علی خبازیان، مدیر تدارکات شرکت شیرین عسل نیز از دیگر رانندگانی بود که توانست سوار یکی از محصولات تجاری این گروه شود. بهمن آرام برانید؛ وی خاطرنشان کرد: این شرکت دارای ۴۰ دستگاه خودروی گروه FAW است بهمن، معتقد؛ خودروهای تجاری جدید ارائه شده توسط این شرکت با خودروهای تجاری قدیمی بسیار متفاوت بوده و از نظر گیربکس، شتاب و ترمز بسیار خوب هستند.

وی مهمترین ویژگی این خودروها را ترمزهای قدرتمند آنها خواند و تاکید کرد: این وضعیت باعث می شود به محض برداشتن پا از روی پدال خودرو متوقف شود که کنترل خودرو در سربالایی و سرازیری را آسان می کند.

راننده دیگری نیز با یادآوری اینکه خودروهای FAW از نظر تجربه رانندگی و تجهیزات قابل قبول هستند، گفت: کیفیت دید، انتقال قدرت و عملکرد موتور این خودروها بسیار بهتر از خودروهای موجود در بازار است.

این راننده اظهار داشت که پس از تعیین قیمت این خودروها قصد خرید آنها را داشته است. وی تصریح کرد: مهمترین ویژگی محصولات تجاری است بهمن خط خوان و سنسور نور در شب و تونل که به صورت خودکار انجام می شود.

او می گوید؛ صندلی های این خودرو از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نصب اسکله خواب، تهویه مطبوع، یخچال و … از جمله امکانات درخواستی لیدر گروه می باشد. بهمن آنها به درستی روی این موضوع تمرکز کردند، زیرا هر راننده ای قبول دارد که ماشین آنها برای راحتی و رفاه خود به امکانات ذکر شده مجهز باشد.

به گفته این راننده کیفیت محصولات تجاری بهمن در مقایسه با خودروهای موجود در بازار مزیت قابل توجهی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا