بانک و بیمه

بسته تأمین مالی غیرنقدی زنجیره تأمین بانک صادرات درخدمت تولید است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات، حسن سیفی در حاشیه راه اندازی اولین صرافی الکترونیکی کشور توسط این بانک با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مدیران ارشد وزارت کشور معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی، خزانه‌دار کل کشور، نمایندگان قوه قضائیه، مدیران عامل بانک‌ها، مدیران ارشد بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه در تالار جهاد اقتصادی ساختمان وزارت اقتصاد و دارایی تجمع کردند. به تشریح قابلیت های جدید بانک صادرات ایران در زمینه تکمیل بسته تامین مالی بدون نقد برای حمایت از بخش ها پرداخت. تولیدکنندگان مختلف تمایل خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که امروز در بانک صادرات ایران اولین بانکی بودیم که بسته اسناد تجاری را تکمیل و از آنها برای تامین مالی زنجیره تامین در بخش تولید استفاده کرد، افزود: در سال هایی که تامین مالی نقدی در از آنجایی که نظام بانکی کشور اشباع شده و در عین حال بانک‌ها موظف به تامین مالی بخش‌های مختلف تولیدی هستند، بانک صادرات ایران با استفاده از ابزارهای تامین مالی غیرنقدی از تولید حمایت خواهد کرد و صرافی‌های الکترونیکی نقش مهمی در این ماموریت خواهند داشت. بازی.

وی افزود: امروز بانک صادرات ایران بسته کاملی برای تامین مالی زنجیره تولید به همراه چک الکترونیکی (چکنو) و سفته الکترونیکی و همچنین سامانه الکترونیکی تایید ثروت (ست) ارائه کرد.

سیفی با بیان اینکه تعداد چک های صادر شده بیش از ۴ میلیون برگ و بیش از ۹۰ هزار سفته الکترونیکی در بانک صادرات ایران صادر شده است، افزود: با ورود برات الکترونیکی که حداقل سررسید آن یک ماهه و حداکثر سررسید است. ۱۲ ماه است که یک زنجیره ابزار کامل بانک صادرات ایران تامین مالی بدون نقد ارائه کرده است که در خدمت شبکه تولید کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا