بانک و بیمه

بیمه ی ها در خوف و رجا

بازار؛ گروه تبادل: در زندگی مدرن، استفاده از وسایل نقلیه و اتومبیل افزایش یافته است. در کوچه ها و خیابان ها شبانه روز شاهد تردد خودروها و موتورسیکلت ها هستیم. علاوه بر خطر تصادفات، رشد روزافزون صنایع مختلف در نقاط مختلف کشور، بیماری های مختلف و وقوع حوادث غیرمترقبه فراوان در هر کشوری، نیاز صنعت بیمه به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای انسان به شمار می رود. زندگی با تلاش شرکت های بیمه، اقتصاد فردی و به طور کلی اقتصاد کشور آسیبی از این اتفاقات نخواهد دید. بیمه طی سالیان متمادی جایگاه خود را به عنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریتی کشور مطرح کرده است. به این ترتیب این صنعت با رونق بخشیدن به فعالیت های اقتصادی یک جامعه کمک زیادی به توسعه کشورها از جمله ایران کرده است. همانند سایر صنایع، عرضه اولیه سهام شرکت های بیمه نیز به افزایش نقدینگی و افزایش تقاضا در بازار کمک می کند. بنابراین توجه به حرکات این صنعت و بررسی هفتگی آنها بسیار مهم است. در زیر به گزارش و تحلیل توسعه صنعت بیمه می پردازیم.

در حال حاضر در محدوده ۹۷۱۰۰ واحد قرار دارد. در ناحیه ۹۱۲۰۰ ساپورت های متعددی وجود دارد و در صورت حفظ این ناحیه حمایتی و شکسته شدن مقاومت کلیدی در ۱۰۰۰۰۰، قیمت می تواند در مرحله اول به هدف ۱۲۸۰۰۰ صعود کند. در غیر این صورت، توصیه می شود احتیاط کنید زیرا شاخص صنعت بیمه می تواند اصلاحی عمیق در حمایت معتبر ۷۳۵۰۰ ایجاد کند.

آخرین اخبار بیمه
۱- نقشه راهبردی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت بیمه ایجاد می شود. استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام این خبر گفت: بیمه مرکزی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت بیمه را در دستور کار خود قرار داده و برای اجرای آن به شدت تلاش می کند. وی ادامه داد: صنعت بیمه مسیر جدیدی را پیش رو دارد. امیدوارم با ایجاد سندباکس بیمه و تدوین منشور اینسورتک گام موثری در جهت پیشبرد اهداف توسعه فناوری و نوآوری در صنعت بیمه برداریم.
۲- بیمه تجارت نو میزبان مدیران حسابرسی صنعت بیمه است. تیم حسابرسی داخلی بیمه تجارت نو، حسابرسی داخلی ویژه ای را هم از بیمه اتکایی و هم بیمه دریایی در صنعت بیمه انجام داده است. این در مورد روند رسیدگی و استفاده از سیاست ها و مقررات مربوط به این موضوعات در صنعت بیمه به سندیکای بیمه است. هزینه ایران در قالب دستورالعمل در اختیار سایر شرکت های بیمه قرار گیرد.
۳- سفر بدون بیمه به عراق اشکال دارد; علی اکبر ترکاشوند، رئیس بیمه اربعین بیمه مرکزی در نشست خبری با بیان اینکه مردم بدون بیمه به عراق سفر نکنند، گفت: هزینه ورودی بیمارستان های خصوصی در عراق ۱۰۰ دلار است و این اشتباه است. اربعین رفتن.» بدون بیمه. وی ادامه داد: سال گذشته یک میلیون نفر بدون بیمه وارد عراق شدند و دو میلیون زائر نیز بیمه شدند.
۴- افزایش ضریب نفوذ بیمه در جمعیت; بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه در مسیر خصوصی سازی قرار دارد، تصریح کرد: انحصار دولتی در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته که به معنای افزایش سهم شرکت های خصوصی است. رئیس کل بیمه مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به آینده صنعت بیمه در کشور خوشبین هستم و در آینده برنامه هایی برای رواج و رشد صنعت بیمه خواهیم داشت.
۵- گزارش چندان امیدوارکننده ای نیست، ما ادعاهایی از هر دو نیمه / بیش از چند برابر سود شرکت ها داریم. امینی گفت: برخی از شرکت های بیمه در هنگام عقد قرارداد با بیمه شدگانی که تعداد کارکنان آنها کمتر از ۲۰ هزار نفر است، تعرفه های غیرفنی ارائه می کنند و با حق بیمه غیرعادی قرارداد منعقد می کنند. نوروزی گفت: بزرگترین چالش ما در بیمه عمر سازمان ها و شبکه توزیع است که به نوعی چرخش دارد. وقتی در مناطق دیگر پرتفوی داریم، در این حوزه عملاً شاهد فروش شبکه توزیع هستیم!» کشاورز گفت: در مورد آمار شش ماهه نگرانی هایی وجود دارد. اولین مورد پیشی گرفتن از رشد خسارت نسبت به رشد حق بیمه است. بر اساس آمار ارائه شده در حالی که میزان خسارت کاهش یافته، میزان خسارت افزایش یافته است.
۶- دو برابر شدن سود شش ماهه اول سال بیمه جاری دی؛ شرکت بیمه دی این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری بر اساس تخصص، دانش و تخصص نسبت به کل دوره سال گذشته بیش از دو برابر افزایش سود ثبت کرده است. محمد عبدالعظیمی، مدیر مالی بیمه دی وی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده EPS در پایان این دوره ۱۰۰ تومان و بیش از دو برابر کل سال گذشته ۸۰۷ میلیارد تومان سود ناخالص حاصل شد.
۷- افزایش سرمایه بیمه سینا در مسیر تحقق. مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا گفت: افزایش سرمایه بیمه سینا یکی از اولویت های ما برای افزایش پذیرش ریسک و سهم بازار این شرکت است. بازار بیمه اهمیت افزایش سرمایه بیمه سینا به منظور جذب پرتفوی بزرگتر و افزایش سهم بیمه سینا در بازار به عنوان یک اولویت توسط شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در حال پیگیری است. بیمه سینا در سال جاری رشد چشمگیری در فروش به ثبت رساند.

تحلیل فنی شاخص بیمه

شاخص پس از حمایت در منطقه ۹۱۰۰۰۲۰۰ با رشد ۶ درصدی در حال حاضر در محدوده ۱۰۰۰۰۰ واحدی ۹۷۰۰۰ قرار دارد. در ناحیه ۹۱۲۰۰ ساپورت های متعددی وجود دارد و در صورت حفظ این ناحیه حمایتی و شکسته شدن مقاومت کلیدی در ۱۰۰۰۰۰، قیمت می تواند در مرحله اول به هدف ۱۲۸۰۰۰ صعود کند. در غیر این صورت، باید هوشیار باشید، زیرا شاخص صنعت بیمه می تواند یک اصلاح عمیق در حمایت قابل اعتماد ۷۳۵۰۰ ایجاد کند و از آنجا به پایین شروع کند، اگرچه نوسانگر RSI نیز مقاومت را شکسته است که نشانه مثبتی برای روند صعودی شاخص است. شاخص است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا