اخبار اقتصاد ایران

تعیین تکلیف ۶۶۱ مورد پرونده در بخش فروش طی سال ۱۴۰۲ و رشد ۴۱ درصدی در ارزش ریالی

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان خبر داد؛

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملکی گیلان با اشاره به اینکه تعداد پرونده ها در واحد فروش در سال ۱۴۰۲ به ۶۶۱ مورد رسیده است، گفت: تعداد پرونده ها و ارزش ریالی نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است. به ترتیب ۴ و ۴۱ درصد. داشته است.

ایران تحلیل، مهندس احمدرضا مغری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان با اشاره به اینکه تعداد پرونده های تشکیل شده در سال ۱۴۰۱ یک هزار و ۴۲۹ فقره بوده است، اظهار داشت: تعداد پرونده های تشکیل شده در سال ۱۴۰۲ معادل هزار و ۵۷۱ فقره بوده است. ارزش ریال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ ۱۳۶ درصد رشد داشته است.

وی تعداد پرونده های تعیین تکلیف در واحد فروش در سال ۱۴۰۱ را ۶۳۸ فقره عنوان کرد و افزود: این تعداد پرونده در سال ۱۴۰۲ معادل ۶۶۱ مورد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۴ درصدی و ۴۱ فقره پرونده داشته است. درصد افزایش ارزش ریالی. و این نشان دهنده عملکرد مثبت سازمان جمع آوری و فروش اموال متعلق به استان است.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال استان خاطرنشان کرد: تعداد پرونده های تعیین شده در اداره تخریب در سال ۱۴۰۱ ۷۳۳ مورد و در سال ۱۴۰۲ ۷۵۴ مورد بوده که از نظر ارزش ریالی ۱۹۱ درصد رشد داشته است.

وی تعداد پرونده های واگذاری به جمع آوری و فروش اموال تملک شده در اداره واگذاری به ادارات در سال ۱۴۰۱ را معادل ۳۶ مورد عنوان کرد و تصریح کرد: این تعداد پرونده در سال ۱۴۰۲، ۲۶ مورد بوده است.

مهندس مغری گفت: تعداد پرونده های تعیین تکلیف در اداره استرداد طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۲۲۶ و ۱۵۳ مورد بوده که در حوزه ارزش ریالی ۱۹۷ درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا