ارزهای دیجیتال

تلاش اینترپل برای استفاده از متاورس در تحقیقات جنایی

به گزارش ایران تحلیل:






سازمان پلیس بین‌المللی (اینترپل) می‌خواهد از قابلیت‌های ابزار Metaverse برای اجرای قانون، تحقیقات جنایی و تحقیقات پزشکی قانونی استفاده کند.



به گزارش ایران تحلیل، سازمان بین المللی پلیس جنایی (اینترپل) با انتشار گزارشی به بررسی مزایای احتمالی ابزارهای متاورس برای اجرای قانون، تحقیقات و تحقیقات پزشکی قانونی پرداخته است.

این گزارش که توسط گروه تخصصی متاورس اینترپل تهیه شده است به بررسی جنبه های متنوع این حوزه می پردازد. کارشناسان در مورد چگونگی استفاده از پتانسیل متاورس برای حفظ و تجزیه و تحلیل صحنه های جرم و همچنین بررسی جنایات مربوط به خود این فضا بحث کرده اند.

گزارش اینترپل چندین مورد استفاده خاص برای اجرای قانون را برجسته می کند. اینها شامل استفاده از محیط‌های متاورس برای آموزش (ساده‌تر کردن کار پلیس) و ایجاد نمونه‌های مجازی از صحنه‌های جرم (اجازه دادن به بازرسان برای دسترسی و تجزیه و تحلیل آنها به طور نامحدود) است. نقل شده.

چالش های بی شمار پلیس در موارد متاورس

این گزارش همچنین به چالش های بررسی جرایم مرتبط با متاورس می پردازد. چالش های موجود در این زمینه شامل دسترسی و بازیابی اسناد از پلتفرم ها و سرورهای Metaverse است.

اینترپل بر نیاز به رویکردی جامع با تعامل چندجانبه و همکاری فرامرزی برای مبارزه موثر با جرایم فرامرزی تاکید می کند. این امر مستلزم آموزش اولین پاسخ دهندگان، متخصصان پزشکی قانونی و کل سیستم عدالت کیفری برای انطباق با پیچیدگی های متاورس است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا