اخبار بورس

تمرکز صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن بر املاک ساخته شده

مدیرعامل استقرار سرمایه بانک مسکن؛

اگر سرمایه کافی دارید، فقط می توانید در یک یا دو زمینه سرمایه گذاری کنید، اما; هنگامی که صندوق تأسیس می شود، می تواند منافع املاک و استفاده های مختلف آنها را به طرق مختلف نشان دهد.

ایران تحلیل:

سید شهاب الدین شمس مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با ایران تحلیل وی گفت: مالک آتیه مسکن یک صندوق املاک است و تمرکز صندوق سرمایه گذاری املاک ملک آتیه مسکن بر خلاف زمین و ساختمان بر روی املاک تمام شده است.همانطور که می دانید کسب و کار یا ملکی را خریداری می کنید، فعالیت می کنید. آن را اجاره دهید یا کم کم بفروشید.

هرکسی که در املاک و مستغلات و این تجارت سرمایه گذاری کند، در مزایای این تجارت شریک می شود. آنها از این پول برای شناسایی و خرید املاک با کاربری های مختلف استفاده می کنند. مدیر آن را انتخاب می کند، می فروشد و با درآمد و پول دوباره آن را تکرار می کند. این منطقه در اختیار افرادی است که درآمد متوسطی دارند و پس اندازشان به عددی نمی رسد که مستقیم وارد شود.

معمولا کسانی که سرمایه کافی دارند فقط می توانند در یک یا دو زمینه سرمایه گذاری کنند اما; هنگامی که صندوق تأسیس می شود، می تواند منافع املاک و استفاده های مختلف آنها را متنوع کند زیرا صندوق می تواند حجم بیشتری را مدیریت کند.

یک فرد برای راه اندازی یک واحد متحمل هزینه های زیادی می شود، اما؛ این صرفه جویی در مقیاس در صندوق سرمایه گذاری املاک مالک آتیه مسکن به وجود می آید و کمک می کند که یک مجتمع بتواند هزینه های بهره برداری، نگهداری، بهسازی و توسعه مجتمع های متعدد در مکان های مختلف را جذب کرده و هزینه ها را به اشتراک بگذارد.

سیدشهال الدین شمس در خصوص بازدهی این صندوق ها گفت: هدف از تاسیس این صندوق ها کمک به توزیع بازدهی صنعت املاک بین عموم مردم است. بازدهی صندوق سرمایه گذاری ملک آتیه مسکن در زمینه لیزینگ اساساً مهم ترین محور فعالیت این صندوق است و هر آنچه که به این موضوعات مربوط می شود بر بازگشت وجوه نیز تأثیر می گذارد.

پایان مقاله

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا