اخبار بورس

ثبت رکورد صادراتی ۳۰ ساله در “فولاژ”/ مرکز نوآوری فولاد آلیاژی را احداث کردیم

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت:

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: رکورد صادرات فولاد آلیاژی ۳۰ ساله را شکستیم. از این به بعد هر مقداری که صادر کنیم رکورد محسوب می شود.

محمد کمال زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفتگو با شرکت های دانش بنیان ایران تحلیل وی تصریح کرد: فلسفه ایجاد صندوق VC حمایت از شرکت های دانش بنیان در موضوعات پرریسک است. اگر از دو منظر به بومی سازی نگاه کنیم، یک منظر نمونه سازی است، مثلاً یک دستگاه وجود دارد و ما از روی آن می سازیم.

وی افزود: توجه دیگر ایجاد دانش است تا بتوانیم همگام با رشد سریع فناوری و ایجاد دانش جدید باشیم. این دیدگاه مخاطره آمیز است. یعنی ایجاد دانش جدید و گسترش آن دانش ریسکی است و این کار صندوق های VC است که در شرکت های پرریسک سرمایه گذاری می کنند. در صورت موفقیت در ساخت برج هوش مصنوعی و فناوری صنعتی در دانشگاه یزد، مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیانی که با این مجموعه همکاری می‌کنند ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مرکز نوآوری فولاد آلیاژی را در پارک علم و فناوری اقبال یزد احداث کردیم. این مرکز مرکزی است که شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری می توانند با شرکت فولاد آلیاژی ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را مبادله کنند تا بهتر بتوانیم کار را پیش ببریم.

کمال زاده بیان کرد: اطلاعات را در کدال اعلام می کنیم. رکورد صادرات فولاد آلیاژی ۳۰ ساله را شکستیم. از این به بعد هر مقداری که صادر کنیم رکورد محسوب می شود. تا پایان آذرماه به این عدد رسیدیم. البته تا پایان سال فرصت داریم تا این تعداد را افزایش دهیم. نسبت به بودجه تاکنون ۵۱ درصد رشد صادرات را ثبت کرده ایم.

مدیرعامل «فولج» گفت: سود به دست آمده شرکت تا کنون با همان نرخ اعلام شده در ۶ ماه آینده محقق خواهد شد. شرایط بازار سخت است اما با تلاش همکاران و افزایش بهره وری توانستیم این سود را حفظ کنیم. تا پایان سال خبرهای خوبی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا