ورزشی

جدایی قریب الوقوع علیرضا جهانبخش از فاینورد!

به گزارش ستاره، علیرضا جهانبخش به نظر می رسد فاینورد را ترک کند. قرارداد این مهاجم رو به پایان است و به نظر می رسد آینده ای در باشگاه نداشته باشد و به زودی از این تیم جدا شود.

اگر فاینورد بخواهد از انتقال احتمالی جهانبخش چیزی به دست بیاورد باید او را در زمستان بفروشد در غیر این صورت قرارداد این بازیکن در تابستان به پایان می رسد و بازیکن آزاد خواهد بود. فاینورد قصد ندارد از بند یک ساله تمدید قرارداد این بازیکن استفاده کند که جدایی او قریب الوقوع به نظر می رسد.

این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ با یک میلیون یورو از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۹۶ بازی با فاینورد انجام داده است.

جهانبخش تابستان گذشته به چند تیم علاقه مند بود اما ترجیح داد به فاینورد وفادار بماند. انتخاب او تا حدودی بر اساس رویای بزرگ او برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا که ماجراجویی فاینورد در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده است، انتظار می رود این مهاجم ۳۰ ساله آماده جدایی باشد.

بهترین فصل این بازیکن ایرانی در سومین سال حضورش در آلکمار بود که در ۳۳ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند و به عنوان برترین گلزن لیگ هلند راهی برایتون شد.

این بازیکن ۳۰ ساله در فصل قبل توانست برای اولین بار قهرمان لیگ فوتبال هلند شود تا اولین ایرانی قهرمان لیگ هلند باشد. فاینورد با این قهرمانی جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در گروه خود سوم شد و راهی پلی آف لیگ اروپا شد که باید در ایتالیا به مصاف رم برود.

اگر سردار آزمون در لیست اروپایی رم قرار بگیرد و جهانبخش در فاینورد بماند، این دیدار می تواند دیدار جذاب دو بازیکن ایرانی در پلی آف لیگ اروپا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا