بانک و بیمه

جدیدترین خدمات بانک صادرات ایران در تسهیل گردشگری

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، یاسر مرادی با حضور در همایش یک روزه «پلتفرم گردشگری سپار» ویژه فعالان استارت آپ و فین تک در حوزه گردشگری، توانمندی های سامانه «ست» را برای حمایت به نمایش گذاشت. کسب و کارهای جدید در صنعت گردشگری توضیح داد.

وی گفت: یکی از کارهای مهمی که بانک صادرات ایران در حوزه استارت آپ های گردشگری انجام داده است این است که افرادی که از خدمات استارت آپ ها در حوزه گردشگری استفاده می کنند، سهام و سایر دارایی های راکد خود را داشته باشند که قابل بررسی است، می توانند به صورت هوشمند سهام را بررسی کنند. ، بیمه عمر و عمر، سیم کارت تلفن همراه، حتی یارانه و سایر دارایی ها در سامانه ست (سامانه الکترونیکی تایید ثروت) بانک صادرات ایران و ضمانت اعتبار آنها توسط بانک ارائه می شود.

مرادی افزود: اگر به هر دلیلی مردم در پرداخت اقساط خدمات گردشگری دریافتی از استارت آپ ها دچار مشکل شوند، بانک صادرات ایران بر اساس تضمینی که به این استارت آپ ها و شرکت های گردشگری می دهد، بدهی را مستقیما پرداخت می کند. این امکان کمک به مشارکت مردم در استفاده از خدمات گردشگری است.

عضوهیئت مدیره بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تمهیدات انجام شده برای تسهیل ورود گردشگران خارجی به ایران، از ارائه کارت ویژه گردشگری به آنها خبر داد و افزود: بانک صادرات که در حال حاضر بیش از ۲۰ شعبه در خارج از کشور دارد، برای اخذ تسهیلات لازم به آنها اشاره کرد. برای دریافت مجوز اعطای کارت خرید گردشگری به افرادی که قصد سفر به ایران را دارند می توانید با شعب خارجی بانک صادرات ایران تماس بگیرید.

مرادی با اشاره به لزوم ایجاد تعادل بین نرخ ریال و ارز کشور مبدا گردشگر، افزود: گردشگرانی که در حال حاضر به کشورمان سفر می کنند، امکان استفاده از دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش و خرید نقدی فاکتور را ندارند. به دلیل تغییرات نرخ ارز برای آنها جذابیت چندانی ندارد اما قطعا با چنین کارتی می توانند جذابیت خوبی را تجربه کنند. این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا