اخبار بورس

جزییات افزایش سرمایه چند نماد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. در چند روز اخیر اطلاعیه های متعددی در خصوص تک تک فازهای افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است. در این گزارش جزئیات برخی از این اطلاعیه ها را توضیح داده ایم.

ثبت افزایش سرمایه خلیبل

براساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت مالیبل سایپا از مبلغ ۱.۴۶۹.۳۱۹ میلیون ریال به ۱۹.۹۵۲.۰۰۸ میلیون ریال (از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به مبلغ ۱.۲۶۸.۸ میلیون ریال انجام شد. ریال). و ميليون ريال و از محل سپرده نقدي با حق تقدم سهامداران فعلي به مبلغ ميليون ريال) در تاريخ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ نزد مرجع ثبت تجارت به ثبت رسيد.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه KBC

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ هیأت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کی بی سی از مبلغ ۴۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل. سود انباشته برای تغییر ساختار مالی ارائه شد.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه فیرا

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت آلومینیوم ایران از مبلغ ۳۷,۹۶۵,۰۷۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰. ریال از سود انباشته برای بهبود ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه وبملت

با توجه به انقضای مدت مجوز افزایش سرمایه به شماره DPM-IOP-02A-105 مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۲ و تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، مدت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت بانک ملت می باشد. ۳۰ روز و تا ۱۰/۱۴۰۲ ۰۹ تمدید شد

نتیجه فروش حق اشتراک استفاده نشده از میدکو

پس از افزایش سرمایه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه از مبلغ ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات موجود سهامداران و وجوه نقدی وجوه نقدی بر حسب نتایج فروش، تعداد حق تقدم ذکر شده است. در جدول زیر

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه و شرکت

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری کارکنان گروه مپنا از مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰.۰۰۰ ریال. ریال سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی تخصیص یافت.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه لپارس

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۷ مهر ۱۴۰۰ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به منظور تقویت. ساختار مالی شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه از ۳۰۰ میلیارد ریال به ۲۵۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات و وجوه نقد همراه با گزارش توجیهی افزایش سرمایه ارائه شد.

ثبت افزایش سرمایه

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۶ تیر ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از مبلغ ۱۸۷۰۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از مجموع سود ۱۷۴۸۰۳۸۰۰۰۰۰۰۰۰۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۰) انجام شد. میلیون ریال، میلیون ریال و از محل فیش های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارتی به ثبت رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش سرمایه Subgenu

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمان بجنورد از مبلغ ۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی داراییها به منظور افزایش امتیاز تجدید ارزیابی داراییها. دارایی ها (طبقه همکف) این امر شفافیت صورت های مالی را افزایش می دهد، شاخص های مالی از جمله نسبت بدهی به دارایی و نسبت مالکیت را معنادارتر و بهینه می کند. از طرفی با بهبود ساختار مالی، اطلاعات مالی لازم برای اتخاذ تصمیمات مهم در شرکت برای افزایش رقابت پذیری فراهم می شود که در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و به حسابرس و حقوقی ارسال شد. بازرس برای اظهار نظر

تصمیم هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع عمومی فوق العاده اتخاذ می شود

پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۱ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه بانک قرض الحسنه رسالت از مبلغ ۱۹۴۰۸۳۸۰۰۰۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال با اصلاح ساختار مالی به ترتیب به مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال. بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در خصوص تامين حداقل نسبت كفايت سرمايه، هيئت مديره در نظر دارد سرمايه را از مبلغ ۷,۴۸۳,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال به مبلغ ۱۲,۰۰۰ ريال براي مرحله دوم , ۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال از محل سود انباشته اصلاحي افزايش دهد. ساختار مالی و رعایت مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تامین حداقل نسبت کفایت سرمایه.

ثبت افزایش سرمایه

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت مجتمع صنعت لاستیک یزد از مبلغ ۲.۰۴۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۷.۸۹۵.۰۰۰ میلیون ریال (از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ ۵۸۸۵.۰۰۰ ریال افزایش یافت. ۰۰۰ ميليون ريال و ميليون ريال و از محل سپرده نقدي با حق تقدم سهامداران فعلي به مبلغ ميليون ريال) در تاريخ ۱۸ تير ماه ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسيد.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه پاتایر

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت تایرسازی ایران از ۱۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۸,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود نقدی انباشته قبل از نقدینگی سهام. نقدینگی و بهبود موقعیت رقابتی شرکت بدون ایجاد اختلال در روند فعالیت ها و اجرای پروژه و رفع محدودیت های سرمایه در گردش مصوب ۱۳۹۱/۰۹/۰۱ هیئت مدیره و ارسال نظر به بازرس قانونی بازرس. تبدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا