فناوری

حضور همراه اول با معرفی راهکارهای هوشمندسازی در نمایشگاه بین‌المللی لجستیک 2023

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

همراه اول به نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک با تمرکز بر “راه حل های هوشمند برای صنعت حمل و نقل” و یک سری خدمات دیجیتال رفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و یکی از توانمندسازهای اصلی اکوسیستم دیجیتال، راهی هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته شد. از امروز دوشنبه ۲۷ ۲۹ برگزار می شود آذر ۱۴۰۲ در مقبره امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با تمرکز بر مقوله «طراحی و توسعه راهکارهای هوشمند صنعت لجستیک» و با هدف «ارائه آخرین دستاوردها» در این نمایشگاه حضور دارد و خدمات و بسترهای دیجیتال بومی خود را ارائه می کند.

پلتفرم «خودروی متصل»، سرویس «مانیتورینگ کانتینر» و اپلیکیشن «میاره» از جمله راهکارهای تخصصی است که در غرفه همراه اول معرفی شد و بخش عمده ای از منطقه، مأموریت های سازمانی مرتبط با حوزه حمل و نقل و حمل و نقل را بر عهده دارد. تدارکات و تحویل محموله. اختصاص داده اند

بخشی دیگر از غرفه اپراتور تلفن همراه اول کشور نیز خدمات سازمانی انحصاری این اپراتور را ارائه می دهد. از جمله خدمات جدید همراه اول می توان به سرویس بی سیم شرکتی آواک اشاره کرد که امکان ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری بلادرنگ را برای فعالان این صنعت فراهم می کند.

امروزه تقریبا تمامی صنایع تولیدی، تجاری و خدماتی به زیرساخت های لجستیک و زنجیره تامین وابسته هستند، درصد بالایی از قیمت کل محصولات و خدمات آنها به هزینه های نگهداری، حمل و نقل و زنجیره تامین وابسته است که بهینه سازی متغیرهای هزینه، زمان و کیفیت بیشترین تاثیر را در عرضه به موقع، ارزان و دقیق محصولات و خدمات دارد.

از این رو با توجه به اینکه صنعت حمل و نقل به دلیل نقش اساسی خود تاثیر زیادی بر روند رشد اقتصادی کشور دارد، همراه اول در راستای رسالت خود به سمت سرمایه گذاری و توسعه راهکارهای دیجیتال و هوشمند در صنایع مختلف از جمله لجستیک گام برداشته است. .

لازم به ذکر است همراه اول از مدیران و صاحبان مشاغل دعوت کرده است تا از غرفه آنها بازدید و با محصولات و خدمات دیجیتال ارائه شده در این رویداد که با حضور شرکت های دانش بنیان و نمایندگان خارجی در حال برگزاری است، آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا