ورزشی

حمله مجدد نکونام به خطیر؛ هوادار را سکته دادی، حرف از آرامش نزن! چرا مثل مدیران رقیب برای گرفتن حق استقلال نمی‌جنگید

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال شب گذشته در گفت و گو با شبکه خبر درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد که با واکنش علی خطیر مدیرعامل این باشگاه مواجه شد.

سرمربی استقلال نکونام گفت: آقایان! خواهش می کنم از هواداران و آرامش هواداران با عوام فریبی و عوام فریبی صحبت نکنید. امسال دلشون رو خون کردی و به خاطر بازیکن نگرفتن و هزار و یک موضوع دیگه تو فصل چند بار سکته کردی. اگر هواداران برایت مهم بودی درهای اردوی استقلال را روی آنها نمی بستی. ما چندین بار درخواست کردیم که تمرین با حضور تماشاگران برگزار شود، اما در آخرین لحظه تماس گرفتید که لغو شد و اجازه ورود هواداران به کمپ را ندادید!

وی افزود: حتی برای یکی از بازی های لیگ برتر شخصا به شما پیام دادم که سعی نکنید بازی را بدون هوادار برگزار کنید! یادت هست پس لطفا از هواداران و آرامش آنها حرف نزنید و با این چیزها رسانه ای نکنید چون اگر دست شما بود باید استقلال بدون تماشاگر برگزار می شد.

نکونام افزود: هر بار به جای پاسخگویی به حرف ها و خواسته های هواداران، فرار می کنید. لطفا به جای آرامش دادن به دیگران اینقدر علیه تیم و کادر فنی سمپاشی نکنید و این همه تیتر و مطالب سفارشی به برخی رسانه ها ندهید.

سرمربی استقلال تصریح کرد: می گویند مسائل خانوادگی را به رسانه ها نگویید، حرف هایی می زنند که باعث خنده مردم می شود. چه کسی در کانال رسمی باشگاه علیه من اظهار نظر کرد و به خاطر اردوی دبی حقیقت را به هواداران نگفت؟ همه چیز مربوط به ما یک راز خانوادگی نیست و همه چیز در مورد کار شما یک راز خانوادگی است؟ از بدو ورود به باشگاه تمام اسرار تیم را فاش کردی. هدف شما در استقلال کاملا مشخص است. از اول فصل تا امروز و احتمالا تا پایان فصل به استقلال فکر نمی کردید. شما از حق استقلال دفاع نمی کنید. چرا مثل مدیران رقیب برای حق استقلال نمی جنگید؟ چون به دنبال موفقیت استقلال نیستی و حواست جای دیگری است.

نکونام همچنین گفت: ۴۵ روز سکوت کردم و برای حفظ آرامش حرفی از وضعیت استقلال نزدم اما برای دفاع از منافع تیم صحبت کردم. شما و اطرافیانتان باید ۴۵ روز دست از شیطنت و سنگ اندازی به تیم بردارید. از یک طرف صحبت از صلح می کنید، از طرف دیگر به اطرافیانتان دستور می دهید به ما حمله رسانه ای کنند! آقایان هم گفته اند که نکونام می خواهد تیمش برنده شود. بله، کاملاً درست است، اما همه می دانند که چه کسی نمی خواهد این تیم برنده شود. شما که از بدو ورودت به دنبال مقام چهارم و پنجم استقلال بودی لطفا از قهرمانی صحبت نکن. تا اینجای کار تیم کار بزرگی انجام داده و از این به بعد تمام تلاش خود را ادامه خواهیم داد، اما لطفا شما که با نخریدن بازیکن به فکر چهارم و پنجم شدن استقلال بودید، این حرف ها را نزنید و فشار نیاورید. در تیم. البته آقایان از قبل برنامه ریزی کرده اند که اگر تیم قهرمان نشود به ما حمله کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا