ارزهای دیجیتال

خروج اتریوم از صرافی‌ها چه معنایی دارد؟ / منتظر افزایش قیمت باشیم؟

از آنجایی که جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر تایید احتمالی ETF های اتریوم در ایالات متحده است، اتریوم (ETH) حرکت های قابل توجهی را در نمودار خود نشان می دهد. بالاترین میزان خروج از بورس که اخیراً ثبت شده است نشان می دهد که بسیاری از دارندگان تمایلی به فروش ندارند و منتظر سودهای آتی هستند.

بیشترین میزان برداشت اتریوم از صرافی ها

بر اساس داده‌های CryptoQuant، اتریوم در ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بیشترین خروجی سال خود را ثبت کرد: ۱۴۳۰۰۰ اتر از پلتفرم‌های معاملاتی خارج شدند. این علامت اغلب به عنوان یک علامت صعودی تعبیر می شود، به معنای موضع جمعی دارندگان برای نگهداری اتریوم به جای معامله آن.

از لحاظ تاریخی، خروج های مشابه تاثیرات متفاوتی بر قیمت اتریوم داشته است. نمونه بارز آن در ماه فوریه، افزایش اتریوم از ۲۳۷۲ دلار به ۳۳۸۶ دلار در پایان ماه، پس از خروج قابل توجه این ارز دیجیتال از مبادلات بود. با این حال، سطح بالاتر خروجی بعدی در ماه مارس همان نتیجه صعودی را به همراه نداشت.

افزایش تولید همزمان با افزایش خوش بینی بازار بود. زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می تواند به زودی ETF های اتریوم را تا ماه می تایید کند.

تحلیل تکنیکال

علاوه بر این، اندیکاتور Supertrend به تازگی سیگنال فروش ۳۲۵۵ دلاری را نشان می دهد که نشان دهنده مقاومت احتمالی در این سطح است. به طور مشابه، شاخص MFI نیز روند نزولی را نشان می دهد و به نوعی ممکن است وجوه از اتریوم خارج شوند.

ETHUSD_2024-04-21_08-39-31

نگاهی به آینده تاریخچه قیمت اتریوم

در حالی که احساسات بلندمدت پیرامون اتریوم صعودی است، به خصوص با توجه به تاییدیه های احتمالی ETF، چالش های فنی می تواند توسعه کوتاه مدت اتریوم را محدود کند. تحلیلگران به سرمایه گذاران و معامله گران توصیه می کنند که به دنبال مقاومت در اطراف سطح ۳۲۵۵ دلار باشند. سطح ۳۵۰۰ دلار نیز مقاومت قابل توجهی است که اتریوم ممکن است بدون حمایت قابل توجه بازار برای غلبه بر آن تلاش کند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا