خودرو

خودرو اقتصادی ژاپنی ها وارد ایران شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: سوزوکی جیمنی خودرویی کوچک و سبک با طراحی زیبا و جذاب مناسب برای محیط های شهری و بیرونی است. سوزوکی جیمنی قابلیت آفرود بالایی دارد و آن را برای جاده های سخت و ناهموار مناسب می کند. اندازه کوچک آن برای رانندگی در شهرهای شلوغ و پارکینگ های تنگ مناسب است. سوزوکی جیمنی با قیمت مقرون به صرفه و مصرف سوخت پایین، گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و قابل مانور هستند. در ادامه آخرین اخبار خودروی سوزوکی جیمنی را مشاهده خواهید کرد. دارند می خوانند.

اولین سوزوکی جیمنی پلاک ملی دریافت کرد. این شاسی بلند آفرود توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه وارد بازار ایران شد و فروش نسخه پنجم آن آغاز شده است.

اولین سوزوکی جیمنی با پلاک ملی، نسخه سه در این SUV ژاپنی است که متعلق به راسا موتور خاورمیانه است و به تست فنی اختصاص دارد. اکنون پلاک ملی جیمنی ۵ به زودی صادر می شود و فروش نسخه ۳ این محصول وارداتی نیز در آینده نزدیک در سامانه آغاز خواهد شد.

نسخه سه در سوزوکی جیمنی GLX توسط راسا موتور خاورمیانه به فروش می رسد. این خودرو مجهز به موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ، ۱۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس موتور جیمنی رسا خاورمیانه یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک AT با تکنولوژی اوردرایو است که نیرو را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. مصرف سوخت بهینه جیمنی کمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و یکی از کم مصرف ترین موتورهای سوزوکی را دارد.

موتور سوزوکی جیمنی راسا خاورمیانه در نوع GLX با فرمان برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با کمک قوی، شبیه ساز قفل دیفرانسیل برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین تعویض دنده دارای عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، چراغ های تکنولوژی LED با واشر چراغ جلو، سنسور نور و … می باشد.


‫3 دیدگاه ها

  1. اگه مافیای قدرت وثروت وچپال گران جیب مردم ایران بذارن کع این خودرو با قیمت مناسب به دست مردم برسه…!!! تا زمانی که مافیای خودرو که توسط حکومت تغذیه وپشتیبانی میشه وجود داشته باشه مردم ایران درجاده ها با ارابه های مرگ پراید وایرانخودرو کشته خواهند داد

  2. قیمت اعلام شده ۸۰۰ میلیون برای مدلهای پایین دست دوم زیاده. یک سانتافه ۲۰۱۸ در دبی و .. این قیمته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا