فناوری

خون شهید رضی راه امت اسلامی را باز می‌کند

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، احمد وحیدی امروز – شنبه ۲۷ آذرماه – در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی که در حسینیه حضرت برگزار شد. فاطمه زهرا (س) پادگان ولی عصر (عج)Aj) برگزار شد، اظهار داشت: در وصف این شهید بزرگوار همین بس که به دست بدترین دشمنان خدا و مردم یعنی رژیم صهیونیستی با اصابت سه موشک به منزلش به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان آنقدر عصبانی شده بودند که دست به چنین اقدام ناجوانمردانه و البته وحشیانه ای زدند، تصریح کرد: مقام شهادت حق این شهید بزرگوار بود. او بیش از ۳۰ سال در مقاومت خدمت کرد. او از جوانی و از روزی که خود را شناخت تا زمانی که به شهادت رسید در این راه بود.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید رضی الگوی خوبی برای جوانان امروزی است که بدانند شهدا از کجا شروع کردند، به کجا رسیدند و به چه جایگاه والایی معنوی رسیده اند، گفت: او را امروز همه می شناسند اما در طول عمرش. ناشناس و صادق است، بدون او جان سالم به در برد تا نامش برده شود.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که رژیم صهیونیستی چه کرد و این رژیم با اقدامات جنون آمیز خود مهر تابوت جدیدی می گذارد. این یک فکر نادرست است.

وی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی تحولی در کشور، منطقه و جهان ایجاد شد، گفت: هر کدام از شهدای ما به تناسب چنین نقشی را ایفا خواهند کرد. خون این شهید بزرگوار در کنار چندین هزار شهید فلسطینی به رژیم صهیونیستی دامن می زند و هر چه زودتر شاهد فروپاشی آن خواهیم بود.

وزیر کشور در ادامه درباره شهید سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در قلب همه ملت ما، خطه مقاومت، ملت های اسلامی و همه آزادی خواهان جهان جای دارد و به الگو و بر اساس مقام معظم رهبری تبدیل شده است. انقلاب امروز مکتب سلیمانی در حرکت است. است. جلو می رود

وحیدی شهید سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و برابری در منطقه دانست و افزود: امروز این شهدا زنده اند و روحیه جوانان و گروه های مردمی نه تنها در ایران بلکه در جهان است و ما به آن افتخار می کنیم. وجود آنها و ما معتقدیم که خون شهید رضی و سایر شهدا همه راه های امت اسلامی را که توسط دشمنان بسته شده است باز خواهد کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا