ورزشی

داور دربی مشخص شد

با توجه به انتخاب کمیته داوران به ریاست خداداد افشاریان، وحید کاظمی به عنوان دربی برگشت لیگ بیست و سوم انتخاب شد و حالا باید منتظر اعلام رسمی فدراسیون باشیم.

با توجه به اینکه این دیدار نیز مانند بازی رفت با استفاده از VAR برگزار می شود، این کمیته گزینه های زیادی برای انتخاب داور دربی نداشت و مجبور شد یکی از داورانی را که مجوز قضاوت با VAR را گرفته اند، انتخاب کند.

سه داور ایرانی که اخیرا مجوز قضاوت با این فناوری صادر شده بود، گزینه های قضاوت در دربی بودند. مجوز حضور بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی به تازگی توسط فیفا تایید و صادر شده است.

حالا طبق پیگیری های انجام شده وحید کاظمی به عنوان داور دربی صد و سوم انتخاب شده و در ۴۰ سالگی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده خواهد داشت که می تواند در تعیین قهرمان نیز نقش داشته باشد. کاظمی به تازگی دوره های VAR را در عربستان گذرانده است و با گرفتن این مجوز شانس قضاوت در دربی را به دست آورد.

او یک بار در سال ۱۳۸۸ به عنوان داور اضافی در گروه داوری رضا کرمانشاهی حضور داشت و حالا برای اولین بار به عنوان داور وسط بازی موسوم به ویترین لیگ ایران را قضاوت خواهد کرد.

وحید کاظمی در این فصل قضاوت های حساسی داشته و تمام تیم های مدعی لیگ برتر اعم از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و… را قضاوت کرده و بالاترین امتیاز را کسب کرده است و حالا امیدوار است در صورت انتخاب در نهایت، به عنوان داور دربی ۱۰۳ نیز قضاوت قابل قبولی خواهد داشت. برای ارائه

وحید کاظمی در بازی رفت لیگ برتر ۷ داور داشت و یکی از پرکارترین داوران فوتبال ایران بود. زمان قضاوت او در دربی فرا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا