اخبار بورس

درآمد ارزی با جذب گردشگران خارجی/ یکصد فرصت سرمایه گذاری را در منطقه آزاد انزلی طراحی کردیم

مدیر سرمایه گذاری و تامین مالی منطقه آزاد انزلی:

مدیر سرمایه گذاری و تامین مالی منطقه آزاد انزلی گفت: صد فرصت سرمایه گذاری را بر اساس اولویت ها، ظرفیت ها، بازارهای هدف و نیروی کار در منطقه آزاد انزلی برای منطقه طراحی کرده ایم.

جواد کشلی مدیر سرمایه گذاری و تامین مالی منطقه آزاد انزلی در گفتگو با ایران تحلیلوی درباره فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی گفت: صد فرصت سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری انزلی بر اساس اولویت ها، ظرفیت ها، بازارهای هدف و نیروی کار طراحی کرده ایم.

وی افزود: این اولویت ها شامل کارکردهای مختلف صنعتی، تجاری، لجستیک بندری و گردشگری تفریحی است که با این کارکردها در نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور حضور پیدا کردیم. تمرکز من روی بخش گردشگری است.

کشلی همچنین ادامه داد: فعالیت ادارات گردشگری در زمینه ساخت هتل های ۴ و ۵ ستاره، مجتمع های گردشگری و تفریحی و مجتمع های رفاهی و اقامتی بوده و فرصتی بی نظیر برای منطقه آزاد تجاری انزلی محسوب می شود. ما هر ساله میزبان ۱۱ میلیون گردشگر در منطقه آزاد تجاری انزلی هستیم که یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای سرمایه گذاری، گردشگری و فعالیت های تفریحی است. از سرمایه‌گذاران و متقاضیان دعوت می‌کنیم بسته‌های سرمایه‌گذاری ما را که همگی با مجوزهای بی‌نام صادر می‌شوند و همچنین با در نظر گرفتن مزایا و مشوق‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور از جمله انزلی مانند معافیت‌های مالیاتی، مشخص کنند. به انزلی بیایید تا بتوانیم سرمایه گذاری های شما را به خصوص در زمینه گردشگری جذب کنیم.

مدیر سرمایه گذاری و تامین مالی منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: کارکردهای مختلف منطقه آزاد شامل تولید صنعتی، لجستیک بندری، تجارت و گردشگری و فعالیت های اوقات فراغت است. از این ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری، حدود ۳۰ بسته مربوط به بخش گردشگری است که با عنوان «کتاب کیمیا» منتشر شده و از طریق بارکد قابل دانلود است. این بسته ها را در این نمایشگاه برای ارائه به سرمایه گذاران علاقه مند داریم.

وی در خصوص جذب سرمایه گذار و گردشگر خارجی تصریح کرد: برای کسب ارز نیازمند توسعه گردشگری به ویژه گردشگری خارجی هستیم. از آنجایی که کشور بر صادرات غیرنفتی تاکید دارد، جذب گردشگر خارجی برای ما درآمد ارزی و همچنین صادرات غیرنفتی به همراه دارد. ما باید بتوانیم سهم خود را از این ظرفیت جهانی حفظ کنیم و تعداد گردشگران خارجی را افزایش دهیم. این امر مستلزم تهیه و استفاده از زیرساخت های مختلف، عملیات هتلداری، بازاریابی گردشگری که موضوعی مهم در سطح جهان است، پیاده سازی امکانات تفریحی، زیرساخت های نرم افزاری و نیروی کار آموزش دیده و مجرب است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا