اخبار بورس

دکترای تاریخ در هیات مدیره شرکت تولید کننده کامیون سنگین

نظارت بر هیئت مدیره شرکت های پذیرفته شده در بورس (قسمت ۱۵):

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامادامه بررسی مدارک از هیئت مدیره این بار به اعضای هیئت مدیره شرکت است سایپا دیزل با نماد کشیدن ما رفتیم. جایی که یک دکترای تاریخ در هیئت مدیره این شرکت بورسی حضور دارد!

معرفی شرکت سایپا دیزل (خکاوه)

دنبال کردن سایپا دیزل با نماد کشیدن این شرکت در سال ۱۳۷۱ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در اسفند ۱۳۷۲ به سازمان بورس تبدیل شد. در تیر نماد این شرکت در ماه ۱۳۹۶ از تابلوی سازمان بورس حذف و ابتدا به بازار پایه ج فرابورس و سپس به بازار پایه B فرابورس منتقل شد. نام این شرکت به سال ۱۳۷۸ برمی گردد شرکت تولیدی و صنعتی ایران کاوه به سایپا دیزل تغییر یافت یافت و در حال حاضر این شرکت زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا و گروه صنعتی رنا می باشد. این دو شرکت زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری سایپا بوده و واحد تجاری نهایی آنها شرکت سهامی خودروسازی ایرانیان سایپا می باشد.

بر اساس ماده ۲ اساسنامه، حوزه فعالیت شرکت سایپا دیزل شامل تولید و ساخت خودرو و لوازم جانبی و فعالیت های صنعتی مربوطه و همچنین ایجاد و نگهداری انبار لوازم یدکی و سایر اقلام ضروری خودرو می باشد. .
این شرکت عمدتاً تولید می کند کامیون سنگین و کامیون شما است.

مدرک عضویت در هیئت مدیره دکترای تاریخ است!

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که مرتضی میردار در هیئت مدیره کشیدن به عنوان نماینده تجارت الکترونیک خودرو تابان تخت به عنوان عضو مقید نیست موجود است. او مدرک دارد دکترای تاریخ است.

طبق آگهی روزنامه رسمی زیر نظر ایشان مورخ ۲۹ مهر در آن سال، در ۲۲ جولای ۱۴۰۳، حسنعلی جماعت در هیئت زامیاد با نماد خزامیه جایگزین شد:

آگهی تغییرات شرکت سهامی عام زامیاد به شماره شناسه ملی ۱۰۱۰۰۳۷۰۵۹۴ و شماره ثبت ۸۶۸۲ به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۰۲ تصمیمات ذیل اتخاذ شد: شرکت خودروسازی ایرانیان سایپا به شماره شناسه ملی ۱۱۱۲۰۴۴۱۰. و به نام از مرتضی میردار به شماره ملی ۴۸۸۹۱۶۵۲۱۵ به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره به جای آقای حسنعلی جماعت تا تاریخ ۲۲/۴/۱۳۰۳ شرکت بازرگانی سایپا یدک به شماره ملی ۱۰۱۰۱۳۳۶۸۲۷ و حسین ابراهیمی به شماره ملی ۴۵۹۱۱۱۵۲۲۴ تا تاریخ ۲۲/۰۴/۱۳۰۳ به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره به جای آقای سیامک خسروی انتخاب شدند.

البته بررسی ها نبض بازار سهام گویا وی به تازگی از این سمت خارج شده و طبق سند زیر در هیئت مدیره خزامیا نماینده ای ندارد! این موضوع باید توسط نهادهای مربوطه بررسی شود.

بررسی ها نیز نشان می دهد که او رئیس کمیته بازرگانی سایپا یدک به نمایندگی از پارس خودرو است. این سمت از ۳ اکتبر ۱۴۰۲ به او واگذار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا