خودرو

​رشد ۲۰ درصدی تولید در ایران خودرو همراه با کاهش ۱۲ درصدی هزینه‌ تمام‌شده محصولات/ ارتقای کیفیت برای مشتریان ملموس می‌شود


آنچه دیگران می خوانند:

علیمردان عظیمی در نشست آغاز سال کاری با مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به دمشق را محکوم و شهادت هفت پاسدار اسلام در این حادثه را تسلیت گفت. اوج مظلومیت دشمن خونخوار که به هیچ یک از قوانین پایبند نیست انسانی است، شهید شدند. روح ملکوتی او را درود می فرستیم.

جهش در تولید با کاهش هزینه

وی همچنین با اعلام هدف رشد ۲۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۳ و اجرای طرح های ارتقای کیفیت محصول، تاکید کرد: تمامی اقدامات به ویژه در حوزه ارتقای کیفیت باید برای مشتریان و همه ذینفعان ملموس باشد. برای رسیدن به اهداف نه تنها باید به زمان بندی برنامه ها و تحقق کامل برنامه در زمان مقرر اهمیت داد، بلکه باید با روحیه جهادی و تلاش مضاعف کار کرد.

عظیمی به شعار «جهش تولید با مشارکت مردمی برای سال ۱۴۰۳» اشاره کرد و اظهار داشت: شعار مقام معظم رهبری را با جدیت دنبال می کنیم تا اجرایی شود. این شعار

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه کاهش هزینه ها برای کاهش قیمت تمام شده محصولات در تمامی بخش های زنجیره تولید یکی از مهمترین برنامه های امسال است، گفت: با اجرای طرح های مختلف کاهش هزینه ها در زنجیره ارزش تولید، به طور متوسط ​​۱۲ درصد کاهش قیمت تمام شده است. یک هدف تعیین شده است و دستیابی به این هدف وظیفه همه ارکان سازمان است.

بهبود کیفیت

عظیمی ارتقای کیفیت را یک ضرورت مهم دانست و بر ارتقای کیفیت قطعات در زنجیره تامین تاکید کرد. وی تصریح کرد: ما به عنوان تولیدکننده محصول نهایی، مسئول کیفیت آن و هر مانعی که بر سر راه بهبود باشد، هستیم. بهبود کیفیت باید برای مردم و مشتریان قابل توجه باشد.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات انجام شده در سال گذشته نتایج موثری در کیفیت محصولات داشته است اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم و باید تغییرات و اصلاحات لازم در فرآیندهای کیفی محصولات و پس از آن انجام شود. خدمات برای مشاهده بهبود و افزایش رضایت. مردم باشند

مصرف سوخت را کاهش دهید

عظیمی در خصوص پروژه های مربوط به کاهش مصرف سوخت خودروها گفت: با توجه به عملکرد گروه صنعتی خودرو ایران در حوزه موتور، ارتقای سطح آلایندگی موتورها همواره دنبال می شود و یکی از وظایف امسال پروژه های ویژه است. در زمینه موتورها اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بهبود فرآیندهای طراحی و تولید پیشرانه ها به دور از حرف و حدیث ها به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است تا همه مردم و مشتریان بتوانند از نتایج این اقدامات ایران خودرو بهره مند شوند.

صادرات سودآور

عظیمی صادرات سودآور را از دیگر برنامه های امسال دانست و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد. بخشی از نیازهای ارزی خود را از طریق صادرات تامین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه صادرات در بخش خودرو و قطعه سازی در سال جاری بیشتر پیگیری می شود، گفت: با توجه به سیاست تامین ارز مورد نیاز مقصد صادراتی، برنامه های مختلفی برای کاهش ارز و ظرفیت استفاده در داخل مجتمع پیش بینی شده است. “

سازماندهی شبکه تامین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر رویکرد پله‌بندی در شبکه تامین، تصریح کرد: به منظور افزایش کیفیت تولید قطعات، از توانمندی‌های تولیدکنندگان بزرگ که از قابلیت‌های توسعه بالاتری برخوردار هستند، به‌ویژه در حوزه برق استفاده می‌شود. و الکترونیک، موتورها و درایوها. در سال جاری اقدامات موثری انجام خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا