ارزهای دیجیتال

سرمایه‌گذاری ۶.۲ میلیون دلاری جک دورسی در دنیای رمز ارزها / تقویت استخراج غیرمتمرکز بیت کوین


به گزارش ایران تحلیل، مومولین مستقر در وایومینگ توانسته سرمایه گذاری بزرگی را جذب کند و ۶.۲ میلیون دلار بودجه را تامین کند. این کمپین جمع آوری کمک مالی به رهبری جک دورسی، بنیانگذار توییتر و مدیر عامل بلاک، گامی مهم و انقلابی در جهت استخراج بیت کوین است. در این دور سرمایه گذاری، سرمایه گذاران برجسته ای مانند Accomplice، Barefoot Bitcoin Fund، MoonKite و NewLayer نیز حضور داشتند.

تمرکز این بودجه، راه اندازی OCEAN، یک پروژه جاه طلبانه برای تمرکززدایی استخراج بیت کوین در سراسر جهان است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، این ابتکار برای رفع نگرانی های فزاینده در مورد تمرکز بخش استخراج بیت کوین راه اندازی شد.

تعهد جک دورسی به بیت کوین

جک دورسی که نقش موثری در صنعت کریپتو داشته است، از حامیان سرسخت بیت کوین است. به گفته وی، تمرکز استخرهای ماینینگ تهدیدی جدی برای عملکردهای اساسی بیت کوین است.

دورسی OCEAN را پروژه ای مهم می داند که نه تنها به نفع بیت کوین است، بلکه با علایق شخصی و تجاری او همخوانی دارد.

OCEAN، عصر جدید استخراج بیت کوین

چیزی که OCEAN را متمایز می کند، وضعیت آن به عنوان اولین پلت فرم استخراج شفاف و بدون اپراتور است. این رویکرد منحصر به فرد به ماینرها اجازه می دهد تا پاداش های بلوک را مستقیماً از کوین بیس دریافت کنند. این روش خطرات مربوط به استخرهای سنتی را که ممکن است از پرداخت پول به استخراج کنندگان منفرد خودداری کنند، حذف می کند. مارک آرتمکو، موسس و رئیس Mummolin، همچنین خطرات اجازه دادن به استخرهای سنتی را به عنوان تنها حافظان جوایز بلوک برجسته کرده است.

مواجهه با چالش های صنعت

تیم OCEAN برای حل مشکلات حیاتی در صنعت معدن انگیزه دارد و سه حوزه اصلی تمرکز را شناسایی کرده است. اولین تمرکز بر ساختار بلوک OCEAN است که بر استقلال فرآیند تشکیل بلوک تمرکز دارد که در حال حاضر توسط تعداد محدودی از افراد و استخرها کنترل می شود.

در مورد حوزه دوم، جیسون هیوز، معاون توسعه و مهندسی، توضیح داد که چگونه اکثر استخرها امروزه با عمل به عنوان واسطه بین ماینرها و بیت کوین، خطرات مختلفی را ایجاد می کنند. رویکرد مستقل OCEAN ماینرها را مستقیماً به شبکه بیت کوین متصل می کند و از این خطر جلوگیری می کند.

در حوزه سوم، مشکل قابل توجه بیشتر استخرها عدم شفافیت در مورد تراکنش‌هایی است که ماینرها متعهد می‌شوند. لوک دشجر تاکید کرد که OCEAN با رویکرد شفاف نقشی جامع در معاملات ایفا می کند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا