ورزشی

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی فولاد

سرمربی تیم فوتبال خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و سخنان غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

باشگاه فوتبال خوزستان که اصلا روزهای خوبی را تجربه نمی کند و در منطقه سقوط به سر می برد، در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در نهایت نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ کسب نکرد.

عبدالله ویسی پس از پایان این دیدار مصاحبه بی سابقه ای انجام داد و گفت: ما نمی خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم اما آدم حرص می خورد وقتی می گوییم روحیه ورزش سالم و پاک است، اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال نمی تواند ببیند بازی ها چگونه برگزار می شود، اجازه دهید شورای حفاظت از اطلاعات و امنیت ملی وارد عمل شود و من می خواهم بیایند تا حق کسی ضایع نشود، ما جلوی دوربین جور دیگری صحبت می کنیم، اما این ظلم و ظلم به فوتبال است همه چیزهایی که در بازی اتفاق می افتد، چیزی است که هم شما می دانیم و هم اجازه ندهید که حقوق کسی دزدیده شود.

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح است: «عبدالله وایسی، سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی خارج از مسئولیت خود و اقدام غیرمسئولانه و غیرحرفه ای به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد. نظرات علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تا یک هفته دیگر جریمه پرداخت شود.

فوتبال خوزستان در شرایطی که خطر سقوط را به شدت احساس می کند و یک امتیاز با منطقه سقوط یعنی استقلال خوزستان فاصله دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ روز بعد باید در خانه به مصاف تراکتور برود. او برای جریمه سنگین و عجیب نیمکت نشین خواهد بود وگرنه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا