اخبار بورس

سود کدام نماد‌ها در هفته سوم بهمن واریز شد؟ |سود هر سهم برای این ۱۲ نماد چقدر بود؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاماطلاعات منتشر شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از جزئیات پرداخت سود سهامداران در هفته سوم. بهمن در این ماه ۱۲ ناشر سود جاری و سالانه ۱۶۵ هزار و ۷۵ سهامدار شامل ۲۷۵ میلیارد تومان را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

آمار سپرده سود جاری از ۸ ناشر

این گزارش می افزاید: در هفته سوم بهمن در این ماه هشت ناشر «تامین مسکن جوانان، آبسال، محصولات غذایی و قند پیرانشهر، سرمایه گذاری صنعت بیمه، بیمه اتکایی امین (سهامی عام)، پشم بافی، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، لنت ترمز ایران» به سود جاری ۱۵۵۷۳۵ سهامدار دست یافتند. ۲۵۶ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان توسط صمت و از طریق سامانه سجام واریز شد.

تاگوان: ۴۰ ریال

حمل: ۶۰ ریال

قاپیرا: ۵۰۰ ریال

و بیمه: ۱۰۰ ریال

اتوکام: ۵۸۰ ریال

نتوس: ۱۰ ریال

و آذر: ۵۰ ریال

فکر کردم: ۱۵۸ ریال

آمار سپرده سود سالانه از ۴ ناشر

همچنین در این مدت چهار شرکت «سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، سیمان اردستان، ذوب آهن اصفهان، مجتمع‌های گردشگری و رفاهی ایران کیش آبادگران» از سود سالانه ۹۰۰۰۳۴۰ سهامدار شامل ۱۹ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان استفاده کردند و اطلاعات جامع مشتریان را واریز کردند. سجام).

منبع: ۱۸ ریال

اردستان: ۲۷۰۰ ریال

ذوب شدن:

گوکش: ۱۰ ریال

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از “سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات” در این سامانه تنها یک بار و برای همیشه ثبت می شوند. همه داده های خود را در این سیستم وارد می کنند. آنها را ثبت می کنید و پس از احراز هویت شخصی، می توانید خدمات را بر اساس داده های تأیید شده دریافت کنید.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی افراد ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی ملزم به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نیست.

سهامداران می توانند به وب سایت مراجعه کنند www.Sejam.ir SEJAM را به صورت الکترونیکی ثبت و احراز هویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا