بانک و بیمه

سکه‌های حراج مرکز مبادله کاملا استاندارد بانک مرکزی است

به گزارش ایران تحلیل، «اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران با بیان اینکه سکه های ضرب شده و تحویل شده توسط بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادلات طلا و ارز ایران شامل تمام سکه، نیم سکه و سکه آزادی است، گفت: ضرب سکه بهار توسط بانک مرکزی گفت: همه این سکه ها دارای استانداردهای بانک مرکزی هستند و کسانی که از این حواشی بهره مند می شوند، در خصوص ویژگی های آنها تردید ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه شده در صرافی ایران به وزن ۸.۱۳۶ گرم است که ارزش اسمی آن ۹۰۰ در هزار است و طرح روی سکه تمام بهار آزادی نیز شامل تصویر است. امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع).

این مقام مسئول در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو روی ربع و نیم پر سکه نشان دهنده نام باسعادت حضرت علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است، خاطرنشان کرد: گفت: ارزش اسمی هر دو سکه ۹۰۰/۱۰۰۰ است. وزن نیم سکه ۴.۰۶۸ گرم و برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه ارزش اسمی هر سه نوع سکه تحویلی به مرکز مبادلات ایران ۹۰۰ در هزار و ۲۱.۶ است، افزود: دارندگان این سکه ها مراقب افرادی باشند که در مورد آنها سوالات نادرست می پرسند اسم و کیفیت سکه. تحویل مرکز مبادلات. دنبال سوءاستفاده می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا