ورزشی

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی!

رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس در تبریز و تهران بازی های سرنوشت سازی انجام دادند. دو دیداری که به نظر هیجان‌انگیزترین بازی‌های هفته یا شاید این فصل به نظر می‌رسید، برای هواداران فوتبال ناامیدکننده‌ای بود.

البته این دیدارها به خصوص بازی حساس تر پرسپولیس و سپاهان در تهران با اینکه بار فنی نداشت اما حاشیه داشت. کسی نیست که پیرمرد هتک اصفهانی را نشناسد. او علناً به دوربین روی سکوی هواداران سپاهان خیره شد و توهین های بی شرمانه ای به تعداد بیشماری از هواداران زن پرسپولیس کرد. سکو به هم ریخته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد که ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد.

البته سپاهانی ها فقط با این پیرمرد هتاک به تیتر اخبار برنگشتند؛ یکی دیگر از داستان های نام آشنا شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که می خواهد یا نمی خواهد یکی دو هفته باشد، جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر خوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان شد و اتفاقا ژوزه هم برای رسمی شدن ازدواجش مسلمان شد. در هفته هایی که به نظر می رسید هیجان فوتبال ناب به هواداران منتقل شده بود، فقط حکایت پیرمردی باقی ماند و شیدا مقصودلو. اینجا هیچ کس نمی پرسد که چرا ستاره های فوق میلیارد دلاری فوتبال با این همه پول که روی دست باشگاه ها می گذارند، نمی توانند حداقل ها را در زمین انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا