ورزشی

عبدی سرمربی تیم ملی جوانان شد

حسین عبدی که در چهار سال اخیر هدایت تیم جوانان ایران را برعهده داشت و در جام جهانی زیر ۱۷ سال روی نیمکت نشست، حالا به مرحله بالاتری رفته است.

این مربی ۵۶ ساله که روی نیمکت تیم زیر ۱۷ سال ایران در جام جهانی نوجوانان نتایج خوبی کسب کرد و توانست در رقابت با برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا از مرحله گروهی این رقابت ها صعود کند. اکنون هدایت تیم ملی جوانان را برعهده خواهد گرفت.

حسین عبدی که تجربه حضور در کادر فنی پرسپولیس و هدایت داماش گیلان و تیم ملی فوتبال بانوان ایران را دارد، پس از چهار سال فعالیت در رده نوجوانان، حالا قرار است روی نیمکت تیم جوانان ایران بنشیند. .

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه ورزش گفت: با توجه به عملکرد درخشان تیم فوتبال جوانان در جام جهانی زیر ۱۷ سال، در نظر داریم از همین جوانان برای تیم جوانان استفاده کنیم و به همین دلیل حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم جوانان را انتخاب کردیم.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال توانست دو پیروزی ارزشمند مقابل برزیل (قهرمان جهان) و نیوکالدونیا کسب کند و رقابت نزدیکی با انگلیس داشته باشد اما در نهایت پس از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. باخت مقابل مراکش

اما عملکرد حسین عبدی در رده نوجوانان ایران باعث شده تا او هدایت تیم ملی جوانان را برعهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا