ترندهای روز

فال ابجد امروز دوشنبه 11 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز دوشنبه ۲۰ آبان از ابجد دی ماه ۱۴۰۲; در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱۱ دی ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ABA

اگر فرشته ها واقعا وجود داشته باشند، تمام روز مراقب شما خواهند بود. به نظر می رسد یک دست نامرئی وجود دارد که شما را در موقعیت های پیچیده و دشوار راهنمایی می کند. اکنون برای این کمک نجنگید، حتی اگر نمی دانید از کجا می آید. اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما توسط دیگران پشتیبانی می شود. پس شجاع باشید و برای کمک به دیگران ریسک کنید.

اردیبهشت:ب آآ

خوش بینی شما به دیگران نیرویی می دهد که آنها را برای ادامه کارشان ترغیب می کند. حتی اگر بتوانید به تنهایی و به طور کامل کار خود را به پایان برسانید، باز هم احساس سردرگمی و حواس پرتی دارید. در نارضایتی و ناراحتی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می توانید برای دیگران خوب و موثر باشید.

خرداد: جدی

امروز دیگران به شما مهارت و قدرت می دهند. بدون اینکه بفهمی چه کمکی بهت کرده اند! البته این بدان معنا نیست که آنها کار خاصی انجام خواهند داد، فقط این را بدانید که در صورت نیاز به کمک می توانید روی آنها حساب کنید، زیرا کاملاً واضح است که دوستانتان در صورت لزوم قطعا به شما کمک خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالاً امروز به کمک آنها نیازی نخواهید داشت زیرا تا زمانی که نگرش مثبتی نسبت به کاری که انجام می دهید داشته باشید، تلاش های شما نتیجه خواهد داد.

تیر:یک قبل از میلاد

ممکن است از هر کسی که مرزهای عاطفی شما را زیر پا می گذارد، عصبانی شوید. ممکن است در ابتدا بخواهید احساسات خود را برای خود نگه دارید، اما بعد از ظهر موقعیتی پیش خواهد آمد که نیاز دارید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

مرداد: dba

ممکن است از ناشناخته ها بترسید و با حفظ عادات یا روابط قدیمی پاسخ دهید، اما اینها دیگر نیازهای شما را برآورده نمی کنند. با این حال، این به معنای نادیده گرفتن دیگران و بی تفاوتی نسبت به احساسات آنها نیست. بلکه باید از روشی استفاده کنید که قدرت شما را برای پیشبرد پیشرفتتان تقویت کند.

شهریور:adc

شما ترجیح می دهید فعلاً ملودرام های زندگی خود را به حداقل برسانید، اما به نظر می رسد هر جا که می روید، شما را دنبال می کنند. به جای تلاش برای اجتناب از آن، سعی کنید درهای قلب خود را باز کنید تا احساسات خود را بیان کنید و در نتیجه آرامش پیدا کنید.

مهر: اوه اوه

در نگاه اول، ممکن است ترس داشته باشید که در مسیری قرار گرفته اید که شما را به دام می اندازد. اما پس از بررسی دقیق متوجه خواهید شد که می توانید این موقعیت را به فرصتی برای اثبات قدرت مثبت اندیشی به دیگران تبدیل کنید. اجازه ندهید موانع سر راه شما قرار بگیرند. برعکس، از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده کنید.

آبان:

می توانید در عین حال واقع بین و خوش بین باشید. این توانایی به شما مزیت خاصی می دهد که شما را از همکارانتان متمایز می کند، زیرا آنها به احتمال بیشتری از شما پیروی می کنند. زیرا آنها می بینند که شما یک برنامه واقعا کاربردی دارید که همه چیز را ممکن می کند.

آذر: cba

ممکن است بخواهید با بیان دقیق و دقیق احساسات خود را به دیگران بگویید دقیقاً چه فکر می کنید. با این حال، از آنجایی که این احساسات کاملاً پیچیده هستند، کنترل آنها آسان نیست. آنها محرک ها، خواسته ها و ترس های خیالی زیادی را با خود حمل می کنند و هیچکس نمی تواند تفاوت بین آنها را تشخیص دهد. با این حال، ریسک کردن و استفاده از تجربه خود ممکن است بین شما و عواقب اقدامات اخیر شما قرار گیرد.

دی:ببب

شما توانایی دستکاری حقیقت را با انتخاب کلمات مناسب دارید. آنها بسیار باهوش هستند و می توانند بدون اینکه متوجه شوند نظر دیگران را تغییر دهند. متأسفانه، ممکن است به طور کامل از تأثیر آن آگاه نباشید. شما می توانید تأثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید. بنابراین، قبل از اینکه دهان خود را باز کنید، به دقت در مورد آنچه می خواهید بگویید فکر کنید.

بهمن: ب

لجبازی شما می تواند به شما کمک کند تا درگیری ها را به نفع خود پایان دهید، اما احتمالاً هزینه زیادی برای آن خواهید پرداخت. اگر احساسات و عواطف شما بر شما غلبه کند، پیروزی شما یک موفقیت توخالی است. برای موقعیت خود یک مورد قانع کننده ایجاد کنید، اما پس از آن مایل باشید مسیر خود را تغییر دهید و در این راه به دیگران بپیوندید.

اسفند: به طور جدی

امروز برنامه کاری خاصی دارید، اما بعید است که این برنامه شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارد. کار سخت شما ممکن است وسواسی به نظر برسد، اما می‌توانید آن را اینطور جلوه دهید، حتی اگر راحت نباشید. اگرچه تصمیمات قوی شما در حال حاضر احتمالاً به نفع شما خواهد بود، عاقل باشید و بدانید چه زمانی از آنها در روز خود استفاده کنید. زمان به آن سرعتی که فکر می کنید نمی گذرد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا