ترندهای روز

فال ابجد امروز شنبه 25 آذرماه 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فرادید نوشت: فال ابجد امروز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲; فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما مرتب شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

در زیر فال ابجد امروز ۴ آذرماه را برای متولدین هر ماه و همراهانمان گردآوری کرده ایم:

فروردین:bbd

ممکن است زمان مقابله با رابطه آسیب دیده خود فرا رسیده باشد، اما کنترل کامل خشم خود در حین بحث در مورد این موضوع تقریبا غیرممکن است. در صورت امکان، سعی کنید ملایم اما رک باشید. در مورد خواسته های خود صحبت کنید.

اردیبهشت: تاکسی

حتی زمانی که فکر می کنید نیازهای خود را به وضوح بیان کرده اید و دیگران متوجه می شوند که چه می گویید، آنها هنوز دقیقاً نمی دانند شما چه می خواهید. آنها فکر می کنند نیازی به توضیح بدیهی نیست و این مشکل منجر به سوء تفاهم می شود یا منظور شما به درستی درک نمی شود.

خرداد: c aa aa

البته باید رویاهای خود را دنبال کنید، اما نباید از عقل و منطق غافل شوید و با احساسات سروکار نداشته باشید. در رابطه شما تغییراتی ایجاد می شود و اگر مطمئن نیستید که تمام حقایق احساسات شریک زندگی خود را می دانید، در مورد آن با همسرتان صحبت کنید.

تیر: G gd

فکر می کنید کارتان بسیار درست است و هیچ نقصی ندارد، اما نباید اجازه دهید این دیدگاه شما را از دنیای واقعیت دور کند و برایتان دردسر ایجاد کند. با جریان زندگی ارتباط برقرار کنید تا در عوض بتوانید تجربیات بسیار خوشایندی داشته باشید.

مرداد:CDC

امروز از اشتباهات گذشته آگاه می شوید و خواهید دید کجا اشتباه کرده اید. به جای سرزنش خود، حتما از این اشتباهات درس بگیرید.

شهریور: G gd

دیوار دفاعی شما ضعیف می شود و دیگران می توانند جنبه آرام و دوستانه شما را ببینند. به جای جنگیدن با قلب مهربانتان، بگذارید کسانی که به آنها اعتماد دارید از دیوار غیر قابل نفوذی که دور خود ساخته اید عبور کنند.

مهر: اوه اوه

امروز احساسات شما در اوج است و کنترل آنها برای شما آسان نخواهد بود. این مشکل باعث می شود کمی در خود فرو برید و نخواهید با کسی صحبت کنید زیرا فکر می کنید بیان افکارتان دشوار خواهد بود.

آبان:BDC

به نظر می رسد برای رسیدن به همه چیزهایی که می خواهید، زمان بیشتری و سخت تر می شود و این شما را کمی غمگین می کند. خوشبختانه در حال حاضر به راحتی تسلیم استرس و انرژی منفی نمی شوید.

آذر: cbd

شما باید به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، اما پیروی از رویاهایتان بی اهمیت نیست و نمی توانید خود را قربانی دیگران و خواسته های آنها کنید. اگر می خواهید رابطه تان رشد کند و قوی تر شود، هر چقدر هم که برایتان سخت باشد، باید سعی کنید خود را جای طرف مقابل بگذارید و از دید او به وضعیت فعلی نگاه کنید.

دی:dbc

در این روزهایی که عزیزانتان به کمک شما نیاز دارند، آنها را به حال خود رها نکنید و اجازه ندهید مشکلات کوچکی که بین شما وجود دارد بین شما و آنها فاصله ایجاد کند.

بهمن: از ج

سعی کنید از این موقعیت استفاده کنید و با گذراندن وقت با عزیزانی که این روزها حال خاصی ندارند، روحیه خود را بهبود ببخشید. به جای محدود کردن افکارتان به کارهای روزمره، به خودتان اجازه دهید رویاپردازی کنید و به چیزهای خوب فکر کنید.

اسفند: AJB

تسلیم انرژی منفی اطرافیان نشوید و تمام تلاش خود را برای انجام کاری که دوست دارید انجام دهید. بد نیست به مسائل کاری که به طور خصوصی و جدی به شما مربوط می شود فکر کنید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا