ترندهای روز

فال ابجد امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳; فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱۲ اردیبهشت ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: بد

شاید هدف شما ادامه تحصیل، آشنایی با فرهنگ های دیگر یا نوشتن کتاب باشد. هدف شما هر چه باشد، وقت آن است که با آن مقابله کنید و از امروز برنامه ریزی کنید.

اردیبهشت:دی

شرایط آنقدر زیبا و ایده آل می شود که حتی ممکن است خودتان را نیشگون بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز واقعی است! موفقیت تجاری، مالی و حرفه ای به احتمال زیاد در بالاترین سطح قرار دارد، اگرچه ممکن است در مورد آینده ای که در پیش است کمی اضطراب داشته باشید.

خرداد: cbb

گرمای طبیعی شما با اعتماد به نفس جدید تقویت می شود. از سوی دیگر، هر گونه فعالیت و مراسم گروهی که در آن شرکت می کنید، می تواند افراد جدید و با ارزش تجاری را وارد زندگی شما کند.

تیر: بابا

شما خود را به عنوان یک روشنفکر کنجکاو می شناسید، اما موفقیت های اخیر حرفه ای و مالی نشان داده است که استعداد منحصر به فردی در بخش تجارت نیز دارید. در واقع، اتفاقاتی که پشت سر گذاشتید نه تنها به موفقیت شما منجر شد، بلکه به شما درک بهتری از خودتان داد.

مرداد:bbd

حال شما خوب است و افکار شادی در سرتان می چرخد. تنها نقطه ضعف این است که اگرچه این کار نتایج خوبی به همراه دارد، اما شما بسیار شلوغ خواهید بود.

شهریور: cbb

شاید معامله ای انجام دهید که به طور قابل توجهی وضعیت مالی شما را بهبود بخشد و به سطح بالاتری از ثروت دست یابید که در حال حاضر دارید. تا زمانی که شما تلاش جدی داشته باشید، این رشد ادامه خواهد داشت.

مهر: dcc

احتمالاً تغییرات مفیدی در موقعیت شما رخ خواهد داد. ممکن است دروازه های تجاری برای شما باز شود، همسایگان خوب از راه بروند یا تعمیرات لازم انجام شود. بعلاوه، احتمالاً زمان زیادی را در ماشین یا تلفن صرف خواهید کرد تا یک پیشنهاد هیجان انگیز به خود یا یکی از عزیزانتان در قالب نامه، ایمیل یا تماس تلفنی ارائه دهید.

آبان: cba

ممکن است امروز یک مهمانی یا مراسم خاصی در خانه شما یا یکی از نزدیکانتان برگزار شود که می تواند لحظات فوق العاده سرگرم کننده ای را برای همه از جمله خودتان فراهم کند. به عنوان مثال، در این مراسم می توانید با افرادی آشنا شوید که در روابط تجاری یا اجتماعی برای شما مفید خواهند بود.

آذر: سی سی سی

ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که پس از یک گفتگوی کوتاه متوجه خواهید شد که می توانند برای شما افراد ارزشمند و حتی دوستان خوبی شوند. از طرفی روابط عاشقانه خوبی دارید و اوقات خوبی دارید.

دی:ب آآ

هر کاری که روی آن کار می کنید، از پروژه های تجاری گرفته تا کارهای شخصی یا داوطلبانه، احتمالاً نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. در این بین ممکن است ناراحتی های جزئی پیش بیاید که البته تاثیر زیادی در روز شما نخواهد داشت.

بهمن:DCA

امروز تقریباً از هر نظر شرایط خوبی را تجربه خواهید کرد و روابط تجاری، مالی و روابط عاطفی و عاشقانه شما در مسیر موفقیت قرار خواهند گرفت. ممکن است با راه اندازی یک کسب و کار جدید یا ادامه تحصیل به فکر گسترش افق های خود باشید. آن را نادیده نگیرید!

اسفند: cbc

استعداد شهودی شما به احتمال زیاد وارد بازی خواهد شد و الهامات واضحی دریافت خواهید کرد. خواندن کتاب و گوش دادن به سخنرانی ها می تواند مسیر را برای شما روشن تر کند.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه مندرج در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا