ورزشی

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن

لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با یک گل مقابل این تیم پیروز شد اما نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت با سه گل مقابل حریف شکست خورده بودند و اگرچه گل زودهنگام محمد صلاح این امید را به آنها داد که بتوانند به بازی برگردند و به نیمه نهایی بروند، اما در ادامه شرایط تغییر کرد. بازی آنها موفق به انجام این کار نشدند.

یکی از صحنه های جنجالی این بازی، دعوای لوئیز دیاز و ایساک هاین بود که بسیاری از بازیکنان لیورپول معتقد بودند باید به کارت قرمز داور به این بازیکن حریف منجر می شد و اگر این اتفاق می افتاد، شاید شانس برد آنها بود. برابر خواهد بود. آتالانتا با ۱۰ بازیکن بیشتر بود.

کراوچ پس از پایان این بازی در گفتگو با تی ان تی اسپورت گفت: بلافاصله شروع به فریاد زدن برای دریافت کارت قرمز از داور کردم، او کاملا به سمت توپ حرکت کرد و حرکت دستش کاملا مشخص بود.

می توانم درک کنم که چرا داور تصمیم گرفت در این صحنه کارت قرمز نشان ندهد، اما فکر می کنم دیاز می توانست به راحتی به این توپ برسد زیرا او در گرفتن این نوع توپ ها بسیار خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا